آسمان بوشهر ابری می‌شود

هواشناسی بوشهر اعلام کرد: در روز‌های پایانی هفته بر تراکم ابر‌ها در آسمان استان افزوده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا چهارشنبه شرایط جوی و دریایی استان به نسبت آرام باشد.

زهرا راستگو ادامه داد: پیش بینی می‌شود از پنجشنبه وزش جریان‌های جنوبی بر روی دریا و سواحل استان آغاز شود و جمعه بر سرعت این جریان‌ها در قسمت شمالی خلیج فارس افزوده خواهد شد.

او افزود: همچنین انتظار داریم در روز‌های پایانی هفته بر تراکم ابر‌ها در آسمان استان افزوده شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر، آسمان استان را تا پیش از ظهر فردا، بیشتر صاف در برخی نقاط همراه با غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی کرد.

راستگو ادامه داد: جهت وزش باد نیز در این مدت، بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی گاهی جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ و در ساعاتی از بعدازظهر تا ۳۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

او عنوان کرد: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در ساعاتی از بعدازظهر گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی گفت: در شبانه روز گذشته کمترین دما در ایستگاه بَهرِگان با ۱۳ درجه ثبت شده و بیشترین دما با ۳۵ درجه سلسیوس از برازجان، خورموج و عسلویه گزارش شده است.

راستگو بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۰۶، مد اول ساعت ۰۹:۵۳، جزر دوم ساعت ۱۴:۲۰ و مد دوم ساعت ۲۱:۱۳ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.