در دومین روز از نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت ، جنگنده بمب افکن‌های سنگین اف ۴ با موشک‌های هوا به زمین ماوریک و بمب‌های هوشمند قاصد، اهداف فرضی را منهدم کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امیر سرتیپ دوم خلبان فرهاد گودرزی سخنگوی نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت گفت: ساعاتی قبل جنگنده بمب افکن‌های اف ۴ با شلیک موشک‌های ارتقا یافته و بهینه شده ماوریک و استفاده از بمب‌های هوشمند، نقطه زن و دور ایستای قاصد که به همت متخصصان جهاد خود کفایی نیروی هوایی ارتش تولید شده است، اهداف زمینی را مورد اصابت قرار دادند.

امیر سرتیپ دوم خلبان فرهاد گودرزی افزود:پرنده‌های بدون سرنشین آرش، مجهز به سرجنگی برای نخستین بار با طی ۱۰۰ کیلومتر، اقدام به عملیات انتحاری علیع استحکامات دشمن پرداخته و این اهداف را با موفقیت منهدم کردند.

او گفت: هواپیما‌های بمب افکن فانتوم شب گذشته با استفاده از غافلگیری و در ارتفاع پست اقدام به بمباران سنگین هوا به زمین به سمت اهداف از پیش تعیین شده کردند و هواپیمای اف ۴ نیز با استفاده از فلر اقدام به روشنایی صحنه نبرد در راستای شناسایی و انهدام اهداف به وسیله پرنده‌های مشابه کردند.

نهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت تا امشب ادامه دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.