پس از رد شدن شکایت باشگاه النصر عربستان از پرسپولیس ایران در کمیته انضباطی AFC، مسئولان این باشگاه درخواست استیناف خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در دیدار نیمه نهایی منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس ایران موفق شد النصر عربستان را در ضربات پنالتی شکست دهد و به دیدار فینال راه یابد.

پس از این اتفاق، مسئولان باشگاه النصر عربستان، پرسپولیسی ها را متهم به استفاده غیر قانونی از بازیکنان جدید خود کردند و به همین دلیل به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض و خواستار تغییر نتیجه بازی شدند.

کمیته انضباطی AFC درخواست النصری ها را رد کرد و به سود پرسپولیس ایران رای داد. اما مدیران باشگاه النصر هنوز روی حرف خود ایستاده اند و با استخدام چند وکیل با تجربه درخواست استیناف خود را امروز (سه شنبه) به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند تا رای کمیته انضباطی این نهاد را برگردانند. 

همچنین النصری ها قصد دارند در صورت رد شدن دوباره شکایت خود در AFC به دادگاه حکمیت ورزش شکایت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
آل سعود علیه آل مسعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
الاستقلال ال السعود شما دیگه چیزی نگو بزار فراموش کنیم ریشه مکتب باشگاهتون رو :)))))))))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
داداچ پول برانکو رو دادیم رفت دیگه میخوای بگی اینا قصد نداشتن بدن از اسمون پرداخت شد وگرنه ما قبل بستن پنجره ثبت قرارداد کردیم عرعرستان با طناب پوسیده این کیسه ها تو چاه رفتن همین میشه دیگه :))))))))))))))
آخرین اخبار