مدیرکل کمیته امداد کردستان گفت:۱۱۶ هزار نیازمند کردستانی در مرحله دوم طرح ایران همدل و کمک‌های مؤمنانه از طریق کمیته امداد اطعام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد رسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: در دومین مرحله از کمک‌های مؤمنانه و ایران همدل و در جهت اطعام نیازمندان با کمک خیران در سه‌ماهه گذشته ۱۱۶ هزار نیازمند اطعام شدند.

او افزود: طی سه ماه گذشته ۱۵ آشپزخانه پخت غذا در سطح این استان فعال بوده که از طریق این آشپزخانه‌ها حدود یک‌صد هزار پرس غذای گرم پخت و در بین نیازمندان توزیع شد.

شیخی زاده ارزش ریالی این تعداد غذا را ۸۶۰ میلیون تومان عنوان کرد.

اوادامه داد: همچنین تعداد ۱۶ هزار بسته غذایی در قالب جیره خشک به ارزش ریالی ۶۵۰ میلیون تومان در سه‌ماهه گذشته از طریق این نهاد در بین نیازمندان استان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان میزان کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده در مرحله دوم ایران همدل و کمک‌های مؤمنانه را ۸۹۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: ۸۷۰ میلیون تومان از این مبلغ کمک غیر نقدی و ۲۰ میلیون تومان نیز کمک نقدی بوده است.

شیخی زاده در پایان از تمامی خیران، مسئولان، مؤسسات خیره و تمامی سازمان‌ها و اداراتی که در طرح ایران همدل و کمک‌های مؤمنانه با این نهاد مشارکت و همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.