۵۰۰ نخل مثمر اهدایی یکی از خیرین طی آیینی در خرمشهر کاشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شامگاه امروز به مناسبت ولادت پیامبر اعظم و حضرت امام جعفر الصادق را آیینی برای کاشت ۵۰۰ نخل ثمرده در پارک مالیات خرمشهر برگزار شد.

حجت الاسلام محمدجواد عادل پور امام جمعه خرمشهر در این مراسم گفت: این حرکت بسیار پسندیده است و امیدوارم برنامه‌های این چنینی در اولویت قرار گیرد.

امام جمعه خرمشهر بر لزوم مشارکت خیرین در ابعاد مختلف اداره امور شهری تاکید کرد و افزود: با وجود اینکه انجام برخی کارها شرح وظایف ادارات است اما این به عنوان بی تفاوتی مردم و خیرین نیست و خیرین می توانند در همه مسائل از جمله فضای سبز اقدام کنند.

او افزود: با توجه به شرایط تحریم های شدید، فرد خیر هر زمان در هر زمینه احساس نیاز کنند باید ورود کنند زیرا نمی توان منتظر اقدام دولت بود.

حجت الاسلام عادل پور همچنین خواستار کاشت درختان مثمر شد و گفت: در بیشتر فضاهای سبز خرمشهر درختان غیر مثمر کاشته شده است اما  با توجه با تاکیدات رهبری می توان در محل هایی که امکان کاشت درختان مثمر وجود دارد این کار انجام شود.

او بر کاشت و داشت درختان نخل کاشته شده نیز  تاکید کرد.

عبدلامیر غریبی خیر خرمشهری نیز در حاشیه این مراسم هدف از اهدای نخل ها را عمل به وظیفه اجتماعی دانست و بیان کرد: همه متعلق به این خاک هستیم و نسبت به شهرمان مسئولیم

او ادامه داد: همه باید در بحث نظارت شهری مشارکت داشته باشیم و خود را در هم در بحث نظافت و هم در آراستگی محیطی سهیم بدانیم.

انتهای پیام/ ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.