نرم افزار مدیریت مالی و حسابداری آنلاین به همت محققان شرکت دانش بنیان در شیراز طراحی و ساخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد هاشم مسعودی یکی از طرح‌هان موفق استارتاپی در استان فارس و مدیر عامل «حسابفا» اولین حسابداری ابری ایران، گفت: برای نخستین بار از پنج سال قبل کار طراحی این نرم افزار که اکنون حسابفا نام گرفته را آغاز کردیم.

او  افزود: نرم افزار «حسابفا» از جمله نرم افزار‌های حسابداری آنلاین، ارزان، آسان و ایمن است که این نرم افزار بدون محدودیت مکان و زمان توانسته حدود ۲۰ هزار کاربر را جذب کند.

طراح این نرم افزار گفت: حسابفا فرصت انتخاب را به صورت رایگان و به مدت ۱۵ روز در اختیار کاربران قرار می‌دهد و این روز‌ها با توجه به شیوع بیماری کرونا، مسائل و مشکلات اقتصادی بیش از پیش نمایان شده و ضروری است که با به کارگیری شیوه‌های نوین خدماتی از صرف هزینه و زمان کم کرد.


بیشتر بخوانید


این جوان نخبه شیرازی با اشاره به این که نرم افزار «حسابفا» یک محصول استارتاپ قدرتمند با شیوه دانش بنیان و دانش روز است که برای اولین بار در ایران توسط این یک گروه از جوانان نخبه تولید و عرضه شده است، اظهارداشت: مزایای سیستم‌های ابری در دسترس بودن در هر زمان و مکان است و نیازی به نصب ندارد و کاربران می‌توانند با هر وسیله‌ای مثل گوشی، تبلت و لب تاپ با آن کار کنند.

او گفت: «حسابفا» اولین حسابداری ابری در ایران است و از آنجایی که در این زمینه ما استارت آپ هستیم و ذات سیستم‌های استارت آپ نیرو‌های کم و چابک است، تمام نیرو‌ها نقش کلیدی در مجموعه ما را یاری می‌کنند.

مسعودی بیان داشت: کاربران می‌توانند با خریداری این نرم افزار در کمتر از ۵ دقیقه سیستم مالی خود را راه اندازی کنند و دیگر نگران نخواهند بود که داده هایشان از بین برود و این سیستم به صورت خودکار و روزانه پشتیبان گیری شده و در سرور‌های مختلف این بکاپ‌ها نگهداری می‌شود.

او گفت: کسب و کار‌های کوچک نیز خیلی راحت با «حسابفا» تمامی امکانات لازم در زمینه حسابداری و با ارزن‌ترین قیمت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.