موسی نژاد گفت: ۵ مرکز نیکوکاری همزمان در دانشگاه‌های ایلام، پیام نور، آزاد اسلامی، علوم پزشکی و فرهنگیان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ در آئینی که با حضور مدیرکل کمیته امداد استان ایلام ، رئیس دانشگاه ایلام و رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان در محل دانشگاه ایلام برگزار شد ، تعداد ۵ مرکز نیکوکاری به صورت همزمان در دانشگاه‌های استان فعالیت خود را آغاز کردند.

قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آیین گفت: این ۵ مرکز نیکوکاری امروز همزمان در دانشگاه‌های ایلام، پیام نور، آزاد اسلامی، علوم پزشکی و فرهنگیان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

او بیان کرد: امیدواریم که این مراکز نیکوکاری در راستای فعالیت‌هایی که برای آن‌ها تعریف شده است ، بتوانند به منظور توسعه فرهنگ نیکوکاری و عمل کردن به مسئولیت‌های اجتماعی ، خدمات خوبی را از طریق جامعه دانشگاهی به نیازمندان استان ایلام ارائه دهند.

موسی نژاد افزود: راه اندازی مراکز نیکوکاری در دانشگاه‌های ایلام فرصت بسیار مغتنمی است که از ظرفیت خوب این مراکز علمی برای محرومیت زدایی و نیز توانمندسازی خانواده‌های مددجو به خوبی استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه طرح ایران مهربان در راستای اکرام ایتام و سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمندان توسط این نهاد در حال اجرا است، بیان کرد: امیدوارم جامعه دانشگاهی استان ایلام با استقبال از این طرح در زمینه دستگیری از تعداد ۵ هزار کودک یتیم و نیازمند این استان مشارکت کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.