معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی در شهرستان از ۱۴ آبان تا ۲۳ آبان برای گروه‌های شغلی دو، سه و چهار بنابر شرایط حاد موجود گفت:این محدودیت‌ها به منظور قطع زنجیره شیوع کروناست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدرضا مشایخی معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه  گفت: اعضای ستاد باید ضمن اعمال محدودیت‌های مربوطه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم تجمع در حیطه مسئولیت خود به صورت جدی بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی نظارت کرده و طبق مقررات با متخلفان برخورد کنند.

او همچنین با اشاره به تداوم فعالیت مشاغل گروه یک که شامل صنوف و واحد‌های ضروری جامعه است بر تشدید بازدید‌ها و نظارت‌ها توسط گروه‌های مربوطه با مسئولیت رییس اداره تاکید و خواستار برخورد جدی با متخلفین شد.

او با اشاره به عدم رعایت ضوابط بهداشتی در جایگاه‌های سوخت بر لزوم سوختگیری توسط اپراتور‌ها و تامین اقلام بهداشتی از جمله دستکش در جایگاه‌ها اشاره کرد و خواستار بازدید مستمر از جایگاه‌ها و اعلام نتیجه به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شد.

فرماندار ویژه میانه به محدودیت‌های مربوط به برگزاری هرگونه مراسم در آرامستان‌ها و برگزاری مراسم تدفین همانند گذشته اشاره کرد و گفت: هیئت امنای گلزار باید به تامین نیرو و استقرار آن‌ها در ورودی گلزار جهت جلوگیری از تجمع و ورود افراد و نیروی انتظامی نیز نسبت به تامین نیرو برای نظارت مستمر بر گلزار اقدام کند.

مشایخی از اداره ورزش و جوانان نیز خواست تا نسبت به بازدید از اماکن ورزشی جهت جلوگیری از انجام هرگونه فعالیت ورزشی در آن‌ها چه روباز و چه سرپوشیده اقدامات لازم را اعمال کنند.

او همچنین بر لزوم حساسیت و جدیت بیشتر اکیپ‌های نظارتی نسبت به کنترل رعایت ضوابط بهداشتی در مشاغل گروه یک و تعطیلی گروه‌های دو، سه و چهار و برخورد قانونی با اصناف و کسبه متخلف تاکید کرد و از آن‌ها خواست تا با نصب بنر بر سر درب این واحد‌ها علت پلمب را اعلام کنند.

او در ادامه خواستار اقدام برای اجرای مصوبات جلسه در سطح بخش‌ها با نظارت بخشداران، دهیاران و شورا‌های اسلامی شد.

فرماندار ویژه میانه  همچنین با بیان محدودیت در انجام آزمایشات بیماری کرونا اظهار کرد: عدم نیاز به تست برای عموم مردم و انجام آن تنها برای افراد دارای علائم خاص بیماری باید اطلاع رسانی شود.

مشایخی در پایان اتخاذ تمهیدات جهت جلوگیری از تجمعات و ازدحام جمعیت جهت اتراق در بوستان‌ها با کشیدن نوار خطر در محوطه و تذکر لازم برای عدم حضور در این مکان‌ها را مهم خواند و سرای سالمندان را نیز از محل‌هایی خواند که نیاز مستمر به بازدید جهت رعایت  ضوابط بهداشتی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.