۱۰ گوشی برتر هفته (۱۴ آبان)

شرکت Apple با معرفی خانواده iPhone 12 بازار را در اختیار خود گرفته‌ و در صدر جدول محبوب‌ترین گوشی‌های هفته قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Apple  با معرفی محصولات جدید خود بازار را در اختیار قرار گرفته‌ و در صدر جدول محبوب‌ترین گوشی‌های هفته قرار گرفته است.

گوشی iPhone 12 Pro Max، که هفته پیش در صدر جدول محبوب‌ترین‌ها قرار داشت، این هفته نیز جایگاه اول خود را حفظ کرد و برای یک هفته دیگر توانست صدر جدول محبوب‌ترین‌ها قرار گیرد. گوشی iPhone 12 Pro که هفته گذشته چهارم بود توانست رشد خوبی داشته باشد و این هفته در جدول دوم شد. رده سوم این این لیست را باز هم محصول دیگر Apple توانست به خود اختصاص بدهد. گوشی iPhone 12 که هفته پیش پنجم بود، توانست مانند همتای خود iPhone 12 Pro، رشد دو پله‌ای داشته باشد و رده سوم را از آن خود کند.


بیشتر بخوانید


رده چهارم این رده‌بندی به یک گوشی تازه معرفی شده به نام OnePlus Nord N10 5G اختصاص یافته که به عنوان یک گوشی تازه وارد، جایگاه خوبی را کسب کرده‌ است. گوشی +Huawei Mate 40 Pro  این هفته با یک سقوط دو پله‌ای روبرو شد و از جایگاه سوم به پنجم رسید.

دو رتبه بعدی این رده‌بندی، ینی رتبه‌های ششم و هفتم را دو محصول شیائومی از آن خود کردند. گوشی شیائومی Mi 10T Pro 5G که هفته گذشته هشتم بود در جایگاه ششم و گوشی شیائومی Poco X3 NFC که هفته پیش دهم بود، این هفته به جایگاه هفتم رسید.

باز هم آیفون ۱۲ و باز هم جایگاهی دیگر که در رده‌بندی برترین‌ها به خود اختصاص داد. این عضو خانواده آیفون ۱۲ به نام iPhone 12 Mini توانست در این رده‌بندی هشتم شود که البته نسبت به هفته گذشته یک سقوط دو پله‌ای داشته است.

دو جایگاه بعدی، یعنی جایگاه نهم و دهم رده‌بندی به دو محصول که به تازگی معرفی شدند اختصاص می‌یابد. جایگاه نهم به محصول جدید شرکت Samsung به نام Galaxy M51 رسید و آخرین جایگاه این رده‌بندی به محصول جدید LG به نام K92 5G تعلق گرفت.

10 گوشی برتر هفته (12 آبان)

10 گوشی برتر هفته (12 آبان)

10 گوشی برتر هفته (12 آبان)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار