رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سمیرم از مردم دیگر شهرها و استان‌ها خواست به دلیل امکان تشدید بحران کرونا به شهرستان سمیرم سفر نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید سلمانیان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سمیرم اظهار داشت: طبق اعلام ستاد ملی و شهرستانی مدیریت کرونا وضعیت کرونایی سمیرم بحرانی و سفر به این منطقه خطرناک است.

او خاطر نشان کرد: با تعطیلی فردا و پایان هفته‌ای که پیش روست ممکن است شاهد سفر برخی افراد و خانوار‌ها به سمیرم باشیم که این موضوع در این شرایط درست نیست و وضعیت کرونایی استان و شهرستان را وخیم می‌کند.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سمیرم یادآور شد: محدودیت‌های کرونایی برای پنج شهرستان استان از جمله سمیرم تمدید شده است و مسافران نیز نباید به این موضوع بی‌توجه باشند و بار سفر به این خطه ببندند.

سلمانیان از مسافرخانه و کمپ‌های توریستی و بوم گردی خواست از پذیرش گردشگر و مسافر در این روز‌ها خودداری کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که امروز در سمیرم حضور دارد در جمع خبرنگاران گفت: شمار ابتلای افراد سالم به کووید-۱۹ در این شهرستان بالاست.

بهروز کلیدری اظهار داشت: اگر با این روند صعودی ابتلای بیماری در شهرستان سمیرم پیش برویم روز‌های بسیار سخت و بحرانی با مرگ ناشی از کرونا خواهیم داشت.

او نیز ابراز امیدواری کرد که محدودیت‌های کرونایی در کنار همراهی و همکاری مردم و البته سفر نکردن مسافران وضعیت بحرانی این روز‌ها را خاتمه دهد و بهتر کند.

با توجه به جلسه ستاد کرونا ضمن تمدید محدودیت‌ها، واحد‌های صنفی مشخص شده در اعلامیه وزارت بهداشت از امروز به مدت ۱۰ روز تعطیل شدند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.