مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: هنرمندان اروندی به منظور حمایت از کسب وکارهایشان در روزهای کرونایی جهت اخذ تسهیلات به بانک ها معرفی شدند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،رضا مردانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ۴۰ نفر از هنرمندان و خبرنگاران شهرستان های آبادان و خرمشهر عضو صندوق توسعه هنر برای اخذ وام ۱۲ درصدی ثبت نام کردند که برای صاحبان آموزشگاه و یا مجتمع فرهنگی ۱۶۰ میلیون ریال و خبرنگاران ۶۰ میلیون ریال تسهیلات اختصاص داده شده است.

او با بیان اینکه برای هنرمندان و اصحاب رسانه که به نوعی مستمری‌بگیر صندوق هنر هستند مبلغی به عنوان مستمری و یا بسته معیشتی در نظر گرفته شده است توضیح داد: در حوزه رسانه سامانه‌ای تعریف شده و قرار است در آبان ماه امسال برای هنرمندانی که موفق به اخذ وام نشده‌اند، فراخوان اعلام شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند از هنرمندان ساکن در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر خواست عضو صندوق اعتباری هنر شوند تا بتوانند از خدمات بیمه‌ای، بازاریابی و کارت خدمات رفاهی استفاده کنند.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.