آشناگر گفت: اگر محدودیت های استان حل نشود توسعه در این استان با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،علیرضا آشناگر استاندار سمنان در آئین افتتاح آبرسانی پایدار به شهرستان سرخه با حضور وزیر نیرو گفت: اگر محدودیتهای استان حل نشود ، توسعه در این استان با مشکل جدی مواجه خواهد شد و لذا باید همه دستگاهها و مسئولان تلاش کنند تا آب مورد نیاز این استان تامین گردد.

او با تجلیل از انجام سریع و اقدام با کیفیت وزارت نیرو در به ثمر رساندن ۱۱ ماهه ی این پروزه افزود: استان سمنان بدلیل بضاعت خوب در توسعه کشور ، محکوم به رشد بوده و این در حالی است که این استان دارای اراضی بلامعارض وسیع ، آفتاب فراوان و معادن و ظرفیتهای بسیار خوب و ارزشمند نیز است.

آشناگر با انتقاد از طولانی شدن پروژه انتقال آب گرمسار خواستار تسریع در انجام این پروژه و نیز انجام تعهدات وزارت نیرو در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار شد.

استاندار سمنان  همچنین با اشاره به مشکلات تامین آب در شهرستانهای شاهرود و دامغان نیز گفت : عموما پروژه های مشترک‌ما با استانهای همجوار با چالش مواجه بوده است.

استاندار سمنان اضافه کرد: انجام طرح انتقال آب از دریای خزر با توان وزارت نیرو و شخص وزیر محترم قابل انجام است و مردم استان خواستار گشایش در انجام این ابر پروژه می باشند.

او  همچنین با اشاره به انجام پروژه آبرسانی به شاهرود از چشمه سارهای قطری گفت : علی رغم انجام بخش اعظمی از این پروژه اما متاسفانه بدلیل یک حکم قضایی اتمام این پروژه با مشکل مواجه گردیده که امیدواریم هر چه سریع تر این معضل برطرف گردد.

آشناگر نیاز به تامین و تقویت برق در معادن استان را از ضروریات توسعه استان و از مطالبات مردم استان عنوان کرد و خواستار انجام هر چه سریع تر این مطالبه ی عمومی مردم استان سمنان شد.‌

انتهای پیام / گ 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.