رئیس شورای شهر مشهد گفت: در مشهد و خراسان رضوی شرایط از لحاظ شیوع ویروس کرونا حاد است و بستری‌ها به مرز ٢ هزار نفر رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: آمار بستری در مشهد نیز در روز‌های گذشته، ٢٠ درصد افزایش یافته است و در بستری به نقطه اوج دوم رسیده ایم.

او افزود: در موج سوم شیوع کرونا چنانچه همراهی مردم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی کمرنگ باشد پیش بینی می‌شود تعداد بستری‌ها به پنج هزار نفر برسد که امکان بستری این تعداد در مشهد وجود ندارد.

بیشتر بخوانید

رئیس شورای شهر مشهد ادامه داد: در موضوع کرونا، تعطیلی حمل و نقل بدون تعطیلی سایر بخش‌ها موثر نیست، تعطیلی کل کشور نیز میسر نیست و با شرایطی مواجهیم که جز همراهی مردم چاره‌ای وجود ندارد.

حیدری بیان کرد: برای تعطیلی همه بخش‌ها هم ظرفیت حمایتی در کشور وجود ندارد و با یک شرایط پارادوکسی مواجه هستیم که جز همراهی مردم راهی نداریم.

او به بستری بودن محمد حسین ودیعی عضو شورا در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و غلامحسین صاحبی به دلیل بیماری زمینه‌ای اشاره و تصریح کرد: دو تا سه نفر از دیگر اعضا نیز به دلیل داشتن علائم کرونا، امروز در جلسه شورا حضور نداشتند.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.