مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۲ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف دپوی ۱۵ تن قند احتکاری در زاهدان

 فرمانده انتظامی استان  سیستان و بلوچستان از دپوی ۱۵ تن قند احتکاری در بازرسی از یک انبار در شهر زاهدان خبر داد.

سردار "احمد طاهری  گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی قند در یک انبار واقع در یکی از شهرک‌های حاشیه شهر زاهدان، بررسی صحت و سقم موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او گفت: مأموران با کنترل نا محسوس محل و اطمینان از صحت موضوع پس از هماهنگی قضائی روز گذشته به همراه تیمی از بازرسان اداره تعزیرات و اداره صنعت و معدن وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه تیم رسیدگی کننده پرونده در بازرسی از این محل ۱۵ تن قند احتکار شده را کشف کردند، گفت: ارزش ریالی کالای احتکاری توسط کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است و در این رابطه ۲ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

او  در خاتمه از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کرده و خدمتگزاران خود را در این راه یاری کنند.

کشف ۳۰ هزار لیتر قیر قاچاق در زاهدان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان  سیستان و بلوچستان از کشف ۳۰ هزار لیتر قیر قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی تانکردار خبر داد.

سرهنگ "حسین علیزاده مقدم گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور" زابل-زاهدان" به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه مأموران پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن ۳۰ لیتر قیر قاچاق کشف کردند، گفت: خودروی مذکور توقیف و راننده متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در ایرانشهر

 با هوشیاری پلیس ایرانشهر ۲۵ تن شکر قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی کشف شد.

سرهنگ "حسن کیخا "سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی ایست و بازرسی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان ایرانشهر حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور ایرانشهر- بم به یک دستگاه خودروی تریلی حامل بار مشکوک شده و آنان را متوقف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطر نشان کرد: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آنان ۲۵ تن شکر قاچاق و فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک نفر متخلف به مراجع قضائی معرفی شد.

او  در پایان با اشاره به اینکه قاچاق کالا بر پیکره اقتصاد یک کشور ضربه می‌زند، بیان داشت: به منظور حمایت از تولید داخلی و رونق اقتصادی کشور، شهروندان هرگونه فعالیت غیر قانونی سودجویان را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار