معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: برای پروژه‌های جهش تولید در استان یک‌هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات بانکی مصوب شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری در نشست بررسی نحوه اجرایی شدن پروژه‌های جهش تولید در استان با حضور نماینده نهاد ریاست جمهوری و بانک‌های عامل اظهار داشت: موانع و مشکلات موجود در راستای پرداخت تسهیلات به پروژه‌های مصوب جهش تولید در استان، باید در اسرع وقت توسط بانک‌های عامل با تدابیر لازم رفع شود.

او افزود: یکی از مهم‌ترین مشکلات در پرداخت تسهیلات به پروژه‌های جهش تولید در استان، عدم هماهنگی مابین بانک‌های عامل در کشور و سرپرستی این بانک‌ها در استان است، به‌نظر می‌رسد برخی مصوبات جهت اجرا در استان به درستی برای بانک‌های عامل تبیین نشده است.


بیشتر بخوانید


نصیری با بیان اینکه برای اجرای پروژه‌های جهش تولید در استان یک‌هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات بانکی مصوب شده است اضافه کرد: مشکل عدم پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل در چهارمحال و بختیاری از طریق مرکز، مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه طبق تفاهم‌نامه صورت گرفته مابین سازمان برنامه و بودجه و بانک‌های عامل مقرر شده است، این سازمان سه درصد سود تسهیلات پروژه‌های جهش تولید را در قالب یارانه به بانک‌های عامل پرداخت کند گفت: نیاز است دستگاه‌های اجرایی برای دریافت تسهیلات پروژه‌های جهش تولید تفاهم‌نامه‌ای را با بانک‌های عامل منعقد کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار