رحمانی فضلی گفت: قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا به معنای انفکاک مسئولیت‌ها و وظایف نیست بلکه تجمیع همه مسئولیت‌ها برای پشتیبانی بیشتر به وزارت بهداشت است.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نشست مشترک استانداران و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تمرکزی که در این موضوع شروع کرده‌ایم، بتوانیم این مرحله را با گام‌های بلندتر و با موفقیت برداریم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه این قرارگاه به معنای انفکاک مسئولیت‌ها و وظایف نیست بلکه تجمیع همه مسئولیت‌ها برای پشتیبانی بیشتر به وزارت بهداشت که در خط مقدم هستند، است گفت: استانداران و فرمانداران پیشتر هم به کادر درمان کمک می‌کردند که با تشکیل این قرارگاه تلاش شان بیشتر خواهد شد.

رحمانی فضلی با قدردانی از صبر و درایت وزیر بهداشت، خاطرنشان کرد: استفاده از همه ظرفیت‌ها را فعال می‌کنیم. با وسیع‌تر کردن حوزه غربالگری و تشخیص و بسبج عمومی‌تر امکانات، امیدواریم این گام‌ها با موفقیت و شتاب بیشتر برداشته شود، چون مردم هم همین انتظار را دارند انتظارشان به حق است.

وزیر کشور خطاب به رسانه‌ها گفت: از رسانه‌ها توقع دارم این موضول اولویت اول آنان باشد، وقتی رهبری بین معیشت، اقتصاد و کرونا این را مهم‌تر می‌داند و به دلیل اهمیت موضوع، قرنطینه را باز می‌کنند و نشست تشکیل می‌دهند، انتظار از رساته‌ها این است، مقابله با کرونا را اولویت نخست خود قرار دهند در همگرایی و اقناع سازی مردم تلاش بیشتر داشته باشند.

وی افزود: در این مقطع که قرار است با انسجام بیشتر گام براریم نیاز به مشارکت بیشتر داریم که نخستین گام در مشارکت، خود مراقبتی و گام دوم دگر مراقبتی است و بعد از آن اطلاع رسانی و آگاهی بخشی باید مورد تاکید قرار بگیرد که این همان نقش رسانه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار