ممنوعیت ورود خودرو‌های پلاک غیربومی به اردبیل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: با توجه به این که اردبیل و مشگین‌شهر دارای وضعیت قرمز هستند ورود خودرو‌های پلاک غیربومی به این دو شهر ممنوع است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: با توجه به این که اردبیل و مشگین‌شهر دارای وضعیت قرمز هستند ورود خودرو‌های پلاک غیربومی به این دو شهر ممنوع است.

او با اشاره به این که خروج خودرو‌های پلاک بومی از شهر نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است افزود: این اقدام از ظهر امروز اجرایی می‌شود و در این زمینه رانندگان متخلف ۵۱۰ هزار تومان جریمه می‌شوند که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتمایی استاندار اردبیل بیان کرد: در راستای مقابله با کرونا تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته و درصدد هستیم با اعمال محدودیت‌ها برای حل مشکلات موجود اقدامات مناسبی انجام داده و با همکاری همدیگر ریشه این ویروس منحوس را از کشورمان قطع کنیم.

ندایی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از صنوف به جز موارد ضروری در شهرستان مشگین‌شهر تعطیل شده‌اند که در صورت نیاز این محدودیت‌ها در اردبیل نیز تا پایان هفته اعمال می‌شود که امیدواریم اعمال این محدودیت‌ها در این استان ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.

او اظهار کرد: از هم‌استانی‌ها انتظار می‌رود در راستای رسیدن به وضعیت متعادل با ما همکاری‌های لازم را داشته باشند و با سعی و اهتمام جدی تا رسیدن به وضعیت مناسب ما را رهنمون شوند تا محدودیت‌ها مجدداً برداشته شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.