فرماندار شهرستان آوج گفت: زلزله اخیر آوج به ۷۷ واحد مسکونی ،۲۰ فقره دیوار منازل و باغات،۳مدرسه،۳ مسجد و چند پل آسیب وارد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج با بیان اینکه شهرستان آوج یک شهرستان زلزله خیر و درگیر حوادث غیر مترقبه است،گفت:در زلزله اخیر آوج به ۷۷ واحد مسکونی،۲۰ فقره دیوار منازل و باغات،۳مدرسه،۳ مسجد و چند پل خسارت وارد کرد.

علیرضایی افزود: علاوه بر گزارش جامع و دقیقی از خسارات و آسیب‌های پیش آمده بر اثر وقوع زلزله اخیر در شهرستان، انتظار از مسئولان کشوری و استانی این است که نسبت به پیش بینی، تامین و تقویت زیرساخت‌های شهرستان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف حمایت‌ها و مساعدت‌های لازم را داشته باشند تا در زمان وقوع حوادث احتمالی در آینده، خسارات جانی و مالی به حداقل ممکن برسد.

او گفت: علاوه بر آن گزارش کاملی از کاستی‌ها و طرح‌های مورد نیاز شهرستان در بخش‌های مختلف که لازمه پیشگیری از حوادث غیر مترقبه، آسیب‌ها و خسارات احتمالی در آینده می‌باشد، به مراجع فوق ارسال می‌شود.

فرماندار شهرستان آوج رویکرد پیشگیرانه و فعالانه در مدیریت و برنامه ریزی را رمز موفقیت در مدیریت بحران دانست و گفت : این رویکرد باید از اولویت‌های سازمان مدیریت بحران کشور باشد.

گفتنی است در ادامه این جلسه نمایندگان سازمان مدیریت بحران کشور و استان به همراه جمعی از مدیران ادارات و نمایندگان فرمانداری و بخشداری از مناطق زلزله زده بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.