مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از ضبط خودرو و محکومیت ۱۹ میلیارد ریالی صاحب مرسدس بنز قاچاق در شیراز خبر داد.

غلامرضا سالاری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در خصوص جزئیات پرونده، اظهار داشت: مامورین نیروی انتظامی، یک دستگاه خودروی مرسدس بنز گذر موقت را که به طرز مشکوکی در سطح شهر شیراز تردد می‌کرد متوقف کردند.

او بیان کرد: خودروی مذکور بدون مدارک و اسناد قانونی بود که جهت بررسی‌های بیشتر، خودرو توقیف و پرونده‌ای نیز در این رابطه تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس ادامه داد: مالک خودروی بنز طی بازجویی‌های اولیه، هرگونه تخلف در این رابطه را انکار کرد و این در حالی بود که طی تحقیقات انجام شده در شعبه مشخص شد که علی رغم گذشت مدت زمان زیادی از منقضی شدن پلاک تردد خودرو، مجوز آن تمدید نشده و به طور غیرقانونی در سطح شهر تردد در حال تردد بوده است.

سالاری با بیان اینکه خوردو‌های وارداتی باید با پرداخت عوارض گمرکی وارد کشور شود در غیر اینصورت قاچاق تلقی می‌شود اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط خودروی بنز به نفع دولت و جریمه ۱۹ میلیارد ریالی مالک آن صادر کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.