مدیر آموزش تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری دوره آموزشی عمومی پدافند غیرعامل ویژه کارکنان و مدیران منطقه خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علی الیاسی مدیر آموزش تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به نقش اصلی پدافند غیرعامل که جلوگیری از وارد آمدن خسارات مالی به تجهیزات، تاسیسات، زیرساخت ها، اطلاعات و نیروی انسانی است، گفت: به منظور تبیین کارکردهای پدافند غیرعامل و همچنین ایجاد هماهنگی و تعامل میان دستگاه ها برای توسعه و ارتقاء ایمنی زیرساخت های منطقه، دوره عمومی پدافند غیر عامل برگزار می شود.

او در خصوص زمان و نحوه برگزاری این دوره آموزشی، خاطرنشان کرد: مدت زمان این دوره ۸ساعت است که در تاریخ ۱۸ و ۲۰/۸/۱۳۹۹ به شکل مجازی با ظرفیت حداکثر ۵۰۰ نفر برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: جامعه هدف این دوره مدیران و کارکنان سازمان ها و ادارات و همچنین عوامل اجرایی پدافند غیرعامل ادارات و ارگان ها خواهد بود.

گفتنی است پدافند غیر عامل به مجموعه اقداماتی اطلاق می گردد که مستلزم به کارگیری جنگ افزار نبوده و با اجرای آن می توان از وارد شدن خسارات مالی به تجهیزات و تأسیسات حیاتی و حساس نظامی و غیرنظامی و تلفات انسانی جلوگیری نموده و یا میزان این خسارات و تلفات را به حداقل ممکن کاهش داد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.