کریمیان گفت: سلامت جامعه نیازمند رعایت مسائل و موضوعات مربوط به اصول پیشگیرانه و نکات بهداشتی در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در حال حاضر شهرستان‌های ایلام و ایوان به علت شیوع بالای کرونا، وضعیتی بالاتر از قرمز قرار دارند و سلامت شهروندان آنان به شدت تهدید می‌شود.

او ادامه داد: تا زمانی که همه ما نکات بهداشتی را به درستی رعایت نکنیم، وضعیت به همین روال تداوم خواهد یافت و شرایط حتی بدتر از روز‌های اخیر خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد: سلامت خود و اطرافیانمان و در نهایت جامعه در گرو رعایت مسائل و موضوعات مربوط به اصول پیشگیرانه و نکات بهداشتی  است ، بنابراین نگذاریم با سهل‌انگاری سلامت خود و اطرافیانمان به خطر بیفتد.

کریمیان بیان کرد: اگر ما در راه رعایت اصول پیشگیرانه و دستورالعمل‌های بهداشتی همدل و همراه باشیم، قطعاً در کمترین زمان ممکن این شرایط خطرناک را پشت سر خواهیم گذاشت.

او اظهار کرد: قطعاً همه ما در جریان آمار میزان ابتلا، بستری و فوتی‌های روزانه ناشی از بیماری کرونا در سطح استان هستیم، بنابراین باید احساس مسئولیت کنیم و نگذاریم کرونا بیش از این سلامت مردم را تهدید کند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.