بسته‌های حمایتی به منظور کاهش اثرات سو ء تحریم‌های ظالمانه، تورم و بیماری کرونا بر قرارداد‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر کشور تدوین و ابلاغ می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد منتصر کوهساری عضو هیأت عامل و معاون امور بندری و مناطق ویژه اقتصادی در بازدید میدانی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های تخلیه و بارگیری کالا در بندر امام خمینی (ره) و سایر بنادر تابعه گفت: حفظ و حمایت از پروژه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از اولویت‌های سازمان بنادر و دریانوردی در شرایط ناشی از آسیب‌های شیوع ویروس کرونا و نوسانات اقتصادی و اثرات تحریم‌های ظالمانه غرب است.

او با اشاره به رویکرد حمایتی سازمان بنادر و دریانوردی از فعالیت‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی افزود: تدوین و ابلاغ بسته‌های حمایتی به منظور کاهش اثرات سوء تحریم‌های ظالمانه، تورم و بیماری کرونا بر قرارداد‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر کشور انجام می‌شود.

تدوین و ابلاغ بسته‌های حمایتی از سرمایه‌گذاران در بنادر

منتصر کوهساری در نشست مشترک با مدیران منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) و شرکت‌های سرمایه‌گذار بخش خصوصی بیان داشت: مقرر شده با انجام بازنگری‌های پیش از موعد قرارداد‌های سرمایه‌گذاری، ضمن بررسی آسیب‌ها و مشکلات سرمایه‌گذاران، ادامه فعالیت آنان تسهیل شود.

عضو هیأت عامل و معاون امور بندری و مناطق ویژه اقتصادی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به عنوان شرکای تجاری این سازمان در توسعه ظرفیت‌ها و روساخت‌های بندری تاکنون نقش مهم و سازنده‌ای ایفا کرده‌اند، اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی با ارائه بسته‌های حمایتی تلاش می‌کند نقش سرمایه‌گذاران همچنان مؤثر باقی بماند.

تدوین و ابلاغ بسته‌های حمایتی از سرمایه‌گذاران در بنادر

او ادامه داد: فسخ قرارداد سرمایه‌گذاری که هنگام بروز برخی مشکلات در انجام تعهدات که در اثر شرایط ناخواسته پیش می‌آید، هیچ‌گاه رویکرد سازمان بنادر و دریانوردی نبوده است و در همین رابطه تلاش می‌شود با همکاری و همفکری سرمایه‌گذاران ضمن احصای مشکلات با ارائه راهکار‌های قانونی نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار