مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: تاکنون ۱۰۳ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌های آسیب دیده از کرونا در استان پرداخت شده است.

احمد توصیفیان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: تا کنون ۱۰۳ میلیارد تومان تسهیلات به ۲۱ هزار شاغل آسیب دیده از ویروس کرونا در استان پرداخت کرده ایم.

او با اشاره به اینکه ثبت نام در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات ستاد ملی کرونا تنها تا پایان آبان ادامه دارد افزود: تاکنون ۱۵ هزار و ۳۵۲ کارفرما و صاحب مشاغل متقاضی دریافت تسهیلات ستاد ملی کرونا بودند که تاکنون ۹ هزار و ۴۱۴ نفراز آن‌ها برای خود و کارگرانشان از این تسهیلات بهره مند شده اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: این تسهیلات برای افراد غیربیمه‌ای ۶ تا ۸ میلیون تومان، افراد بیمه‌ای که اختیاری تعطیل شده اند ۱۲ میلیون تومان و مشاغلی که به اجبار تعطیل شده اند ۱۶ میلیون تومان به ازای هر نفر است.

توصیفیان اضافه کرد: این تسهیلات شامل ۱۴ رسته شغلی ستاد ملی کرونا از جمله آموزشگاه‌های رانندگی، سالن‌های زیبایی، مراکز تولید و صنایع دستی، پوشاک، باشگاه‌های ورزشی، حمل و نقل مسافری عمومی و بین شهری، مراکز تولید وتوزیع غذا، واحد‌های پرورش مرغ گوشتی و محصولات گلخانه‌ای و صیفی جات می‌شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار