مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سامانه جامع سمن های حاضر در منطقه آزاد اروند برای خدمات دهی به نیازمندان آبادان تدوین شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،پیمان ادیبی مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سامانه جامع سمن های منطقه آزاد اروندبه منظور یک پارچگی فعالیت های سازمان های مردم نهاد در منطقه راه اندازی شده است.

او در ادامه افزود : در این سامانه تمامی سازمان های مردم نهاد نام کاربری و رمز عبور را دریافت خواهند کرد تا از این طریق فعالیت های موسسات بارگذاری و پس از تائید در سامانه به نمایش گذاشته شود.

پیمان ادیبی تصریح کرد: کلیه مراکز خیریه نیز برای خدمات دهی می توانند عضو این سامانه شوند تا اگر مساعدت پذیر یا مددجویی که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیستند و تنها از طریق خیریه ها کمک رسانی می شوند، با ثبت در این سامانه مشخص شود از کدام خیریه خدمات دریافت می کنند.

او بیان کرد: با این اقدام می توان مانع از دریافت خدمات از چندین خیریه توسط یک مددجو شد تا مددجویان دیگر از دریافت خیریه محروم نشوند.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: کلیه خیریه ها و موسسات منطقه آزاد اروند با ثبت خدمات خود در این سامانه می توانند به خدمات دهی یکدیگر دسترسی پیدا کنند و بانک اطلاعاتی آنها مورد ثبت رسمی قرار خواهد گرفت.

او افزود: با ارائه اطلاعات توسط خیریه ها و موسسات می توان نیازمندان را شناسایی و به خدمات دهی آنها کمک کرد، این سامانه هم اکنون آماده است و به مرحله ثبت نام خیریه ها رسیده و در آبان ماه سال ۱۳۹۹ آماده ارائه سرویس دهی به موسسات و خیریه ها است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.