تیم فوتبال اوحدی مراغه در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بزرگسالان آذربایجان‌شرقی با برتری مقابل تیم پدیده ماهان تبریز جواز حضور مستقیم به رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،مهدی نوایی رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: این تیم فوتبال در بازی رفت رقابت‌های لیگ برتر بزرگسالان آذربایجان شرقی با نتیجه یک بر صفر تیم پدیده ماهان تبریز را شکست داد و در بازی برگشت در ورزشگاه تختی مراغه موفق به شکست ۶ بر یک این تیم شد.

او با اشاره به اینکه این موفقیت در تاریخ فوتبال شهرستان پس از گذشت نزدیک به ۲ دهه اتفاق افتاده است افزود: این تیم علاوه بر صعود به فینال این رقابت ها، سهمیه جام حذفی فوتبال کشور را کسب کرد.

اوگفت: تیم فوتبال اوحدی مراغه در صورت قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها سهمیه حضور در رقابت‌های دسته سه فوتبال کشور را کسب خواهد کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه ادامه داد: تیم فوتبال اوحدی مراغه با شکست تیم گاز میانه به جمع چهار تیم لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان صعود کرده بود.

نوایی خاطرنشان کرد: حریف تیم فوتبال اوحدی مراغه در فینال لیگ برتر فوتبال بزرگسالان آذربایجان شرقی یکی از ۲ تیم عقاب تبریز یا سرخ پوشان محمدزاده خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.