دانشجویان تبریز اهانت به پیامبر اسلام را محکوم کردند

دانشجویان دانشگاه‌های تبریز عصر امروز با تجمع در مقابل نمایندگی شمال‌غرب وزارت امور خارجه در این شهر اهانت رییس جمهور فرانسه به پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،در این تجمع که با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار شد جمعی از اقشار مختلف مردم تبریز هم حضور داشتند.

احمدرضا بیضایی مسئول بسیج اساتید سپاه عاشورا گفت:مردم غیور تبریز هیچگاه اهانت به پیامبرشان را نپذیرفته و نخواهند پذیرفت.

 اوضمن محکومیت رفتار رئیس جمهور فرانسه و همچنین نشریه هتاک فرانسوی افزود: امروز امت اسلامی بیدارتر از همیشه بوده و دنیا مشاهده کرد که رئیس جمهور فرانسه در روز‌های اخیر مجبور به عقب نشینی از حرف‌هایش شد.

او همچنین به پیام رهبر انقلاب به جوانان فرانسوی اشاره کرد وگفت:نکته قابل اشاره‌ای که رهبر انقلاب در همان چند سطر پیام خود به جوانان فرانسوی اشاره کردند پرداختن به بحث هولوکاست بود و اینکه چرا غرب سئوال در مورد هولوکاست را جرم می‌داند.

این تجمع با قرائت بیانیه‌ای توسط یکی از دانشجویان بسیجی و همراه با شعار‌های تجمع کنندگان در محکومیت این حرکت موهون به پایان رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.