فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارق پراید سوار واعتراف به 21فقره سرقت منزل همراه با کشف آلات و ادوات ممنوعه و اموال عمومی مالباختگان خبر داد.

 سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان آبادان، اکیپ ویژه‌ای از مأموران دایره مبارزه با سرقت به سرپرستی رئیس پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود: پس از انتشار چند کلیپ از سرقت سارقان با به کارگیری یک دستگاه خودروی پراید با شماره‌های متفاوت در فضای مجازی، مأموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی و با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی، سرنخ‌هایی از سارق حرفه‌ای به دست آورده و با شناسایی مخفیگاه و محل تردد او، وی را باهماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: از مخفیگاه سارق آلات و ادوات سرد و گرم غیر مجاز و مواد ممنوعه، مقدارزیادی انگشتر نقره، ۲ جفت عینک ریبن، طلاجات شامل:۲ عدد سکه پارسیان، ۳ حلقه انگشتر، یک رشته دستبند، یک رشته گردنبند، کالای لوازم خانگی مکشوفه شامل:یک دستگاه لپ تاپ، ۴ دستگاه انواع ریش تراش، ۴ عدد ساعت مچی، ۲ دستگاه کیس کامپیوتر، ۵ دستگاه جاروبرقی، یک دستگاه آب تصفیه کن، ۲ دستگاه سشوار، ۳ دستگاه کارواش، ۲ دستگاه زود پز، ۴ عدد ادکلن، ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۳ دستگاه تبلت کشف شد.

سرهنگ تقی زاده در پایان با بیان اینکه متهم در بازجویی پلیسی به ۲۱ فقره سرقت منزل اعتراف کرد گفت: سارق دستگیر شده با هماهنگی مقام قضایی برای تکمیل تحقیقات و دستگیری سایر همدستانش هم اکنون در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.