پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط حال حاضر این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

پایان رأفت کارشناس فوتبال کشورمان و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و هم چنین مدیر عامل جدید این باشگاه عنوان کرد: ما از طریق رسانه‌ها شنیده ایم که جعفر سمیعی مدیر کل حراست وزارت ورزش بوده و هیچ شناخت دیگه‌ای از او نداریم.

او افزود: این انتخاب‌ها از طریق وزارت ورزش صورت می گیرد و آن‌ها باید شناخت کافی نسبت به این افراد که به عنوان مدیر عامل انتخاب می‌شوند، داشته باشند.

رأفت در ارتباط با حضور ابراهیم شکوری به عنوان مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: شکوری برای انجام کار‌های اجرایی بسیار جوان است.
برای این سمت باید از افراد بسیار قدرتمندی استفاده شود.

مدیریت باشگاهی مثل پرسپولیس از اداره فدراسیون فوتبال هم سخت‌تر است

او گفت: شکوری بازیکن بسیار خوبی بوده و هم چنین جوان بسیار خوبی است. او همیشه به تمام پیشکسوت‌ها احترام گذاشته است، اما در باشگاه پرسپولیس از مدیران این تیم توقع بسیار زیادی می‌رود، و مدیریت این تیم سختی‌های خاص خودش را دارد.

رأفت ادامه داد: مثلا، می توان به مشکلات مالی به عنوان اصلی‌ترین مشکل باشگاه اشاره کرد که در این شرایط اقتصادی تمام باشگاه را درگیر خودش کرده است.

پرسپولیس باید حامیان مالی بیشتری داشته باشد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: به نظر من باشگاه پرسپولیس با تنها یک حامی مالی، نمی‌تواند کاری انجام دهد؛ چرا که هزینه‌ها و مبلغ قرارداد‌ها افزایش پیدا کرده است و یک حامی مالی به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد. مدیران و اعضای هیئت مدیره باشگاه هم باید به فکر حل مشکلات مالی باشگاه و بستن قرارداد با حامیان مالی بیشتری باشند تا بتوانند تیم را از شر مشکلات نجات دهند.

رأفت: مدیریت باشگاه پرسپولیس از اداره فدراسیون فوتبال هم سخت‌تر است

پرسپولیس، خانه پیشکسوتان این باشگاه است

او در ادامه بیان کرد: امیدوارم این دوستان موفق باشند، اما انتظار داشتیم که از بزرگان باشگاه پرسپولیس مثل علی پروین، حسین کلانی، محمد دادکان، حمید استیلی و دیگر بزرگان تیم نیز استفاده شود و از فکر و نظر این بزرگان بهره ببرند. پیشکسوتان، پرسپولیس را خانه خودشان می‌دانند. آن‌ها با تمام وجود برای این تیم انرژی می‌گذارند، و باید از تجربیات این عزیزان استفاده شود، زیرا خرد جمعی همیشه بهتر از فکر یک نفر است.

رأفت در ارتباط با انتخاب نشدن گرشاسبی به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: گرشاسبی در زمان مدیریت خود بسیار زحمت کشید، اما حالا فرد دیگری به عنوان مدیرعامل انتخاب شده است.

نحوه جدا شدن برخی بازیکنان از پرسپولیس به شکل بدی بود

رأفت درباره نقل و انتقالات و بازیکن‌های جدا شده از باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: متاسفانه نحوه جدا شدن تمام این بازیکنان بسیار بد بود، این دوستان برای باشگاه زحمت بسیاری کشیده بودند و هوادارن نیز هنوز دوستشان دارند. به عنوان مثال، درباره شجاع خلیل زاده، مشکل اصلی باشگاه این بود که نتوانست مبلغ مورد نظر او را تامین کند، شجاع در خواست کرد که قرارداد او نیز هم سطح بازیکنان تازه وارد تیم باشد و متاسفانه باشگاه هم نتوانست این کار را انجام دهد.

باشگاه پرسپولیس باید از انتقال بازیکنان درآمدزایی کند

رأفت گفت: باشگاهی مثل پرسپولیس باید مدیری داشته باشد که بتواند از این تیم درآمدزایی کند. یکی از مشکلات باشگاه ما این است که بازیکن از تیم می‌رود بدون این که مبلغی را به باشگاه پرداخت کند. جدایی علیپور، خلیل زاده، ترابی و دیگر بازیکنان می‌توانست برای باشگاه درآمدزایی داشته باشد. چرا باید بازیکن در باشگاه پرسپولیس پرورش داده شود، برای او هزینه و آقای گل شود، اما رایگان از تیم برود. این اتفاق بسیار بدی است و به ضرر باشگاه تمام می‌شود. بازیکنی که می‌دانیم احتمال جدایی دارد، باید بلافاصله با او تمدید قرارداد شود تا باشگاه بتواند از جدایی او درآمدزایی کند، این جا نقش دلال‌ها شروع می‌شود و به باشگاه هیچ سودی نمی‌رسد.

رأفت: مدیریت باشگاه پرسپولیس از اداره فدراسیون فوتبال هم سخت‌تر است

بازیکنان جدید پرسپولیس در پست خود تاثیرگذار بوده‌اند

رأفت درباره بازیکن‌های تازه وارد پرسپولیس اظهار کرد: در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد که بازیکن‌های بسیار خوبی هستند و بازی‌های بسیار خوبی را از خودشان نشان دادند. تمام این بازیکنان در پست‌های خودشان تاثیر گذار بوده اند و حتما در رقابت‌های لیگ برتر هم به تیم کمک خواهند کرد.

کادر فنی برای فینال آسیا روی داشته‌های خود سرمایه گذاری کند

رأفت درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا و و بازیکن‌های محروم پرسپولیس در این بازی عنوان کرد: من احساس می‌کنم کادر فنی باید تمام تمرکز خود را روی بازیکن‌هایی که در اختیار دارد بگذارد و بر اساس داشته هایش برنامه ریزی کند. باید صبر کرد و دید چه تیمی به فینال صعود می‌کند و آن تیم احتمالا به دلیل فشردگی بازی چند بازیکن خودش را از دست خواهد داد.

پرسپولیس در لیگ امسال هم شانس اول قهرمانی است

او درباره شروع لیگ گفت: من معتقد هستم که در لیگ امسال هم پرسپولیس مدعی اول کسب قهرمانی است و می‌تواند مثل سال‌های قبل به قهرمانی برسد. در آخر باز هم می‌گویم، باید از وجود تمام پیشکسوت‌های تیم استفاده کرد، چرا که اگر این اتفاق نیفتد باشگاه پرسپولیس بسیار ضرر می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علی
۱۰:۵۹ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
آقای رافت خیلی خوب میداند که جیب گردانندگان فوتبال وبازیکنان آن آنقدرگشاده که اگر همه خزانه ملت را هم به پرسپولیس بدهند بازهم کم است وانرا پرنمی کند .اقای رافت وافرادی چون او چون کبک سردرزیر برف کرده اند وگویی از مشکلات مردم وجامعه خبر ندارندکه همچنان برطبل افزایش کمک بیشتر برپرسپولیس می کوبند .
آخرین اخبار