مبتلایان به کرونا در بوشهر به ۱۵ هزار و ۴۸۲ نفر رسید

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون ۱۵ هزار و ۴۸۲ مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: ۲۴۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۵۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته بستری شده‌اند.

او ادامه داد: در همین مدت،  ۳۸ نفر از بیماران بستری‌ در بخش‌های کرونایی از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۵ نفر به طور قطع کرونا داشتند.

مبتلایان به کرونا در بوشهر به ۱۵ هزار و ۴۸۲ نفر رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: سه نفر در روز‌های گذشته فوت شده‌اند که تست کرونایشان امروز مثبت اعلام‌شده است. این افراد در رده سنی ۶۲ تا ۷۲ سال بوده‌ و بیماری زمینه‌ای شامل فشارخون بالا، دیابت، بیماری مزمن قلبی، چربی خون بالا داشته‌اند.


بیشتر بخوانید


کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۴۲ بیمار در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: از این تعداد ۲۰ نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

او گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۵ هزار و ۴۸۲ مبتلا شناسایی شده‌اند و با ثبت موارد فوتی جدید، مجموع جانباختگان کرونا در استان به ۷۱۳ نفر رسیده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.