استاندار بوشهر گفت: از ۸۵ میلیارد تومان اعتبارات مصوب برای اجرای طرح‌ها در قالب جهش تولید، ۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر بر توجه به جذب اعتبارات و تسهیلات مصوب تأکید کرد و افزود: استفاده از ظرفیت تبصره ۵ قانون بودجه برای تسویه بدهی دستگاه‌های اجرایی به اشخاص حقیقی و حقوقی مانند پیمانکاران از طریق بانک‌ها به صورت تهاتر ضروری است.

او با اشاره به اهمیت استفاده حداکثری از این ظرفیت برای برطرف کردن برخی بدهی‌های دستگاه‌ها و بانک‌ها، عنوان کرد: استفاده از این ظرفیت به حل مشکلات اعتباری طرح‌های عمرانی کمک می‌کند.

استاندار بوشهر با تأکید بر نقش مصارف و منابع بانک‌ها در توسعه و حل مشکلات جامعه ادامه داد: بانک‌ها باید در توسعه استان بوشهر بیشتر نقش‌آفرینی کنند.


بیشتر بخوانید


گراوند در همین حال تاکید کرد: واحد‌های تولیدی و صنعتی استان بوشهر باید به گردش مالی و اعتباری خود را در بانک‌های استان توجه کنند تا نقش بانک‌ها در توسعه استان افزایش یابد.

او، از پرداخت اعتبارات مرحله نخست جهش تولید در استان خبر داد و بیان کرد: از ۸۵ میلیارد تومان اعتبارات مصوب برای اجرای طرح‌ها در قالب جهش تولید در استان بوشهر، در مرحله نخست ۲۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به تخصیص یارانه سود تسهیلات برای کمک به بانک‌ها و واحد‌های تولیدی در تسریع اجرای طرح‌های تولیدی گفت: این اعتبار به روند پرداخت تسهیلات به واحد‌ها بسیار کمک می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.