زاگرس شیراز در گروه دوم لیگ برتر فوتبال بانوان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، کلاهی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان فارس گفت: قرعه کشی فصل جدید مسابقات دسته برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور برگزار شد و تیم زاگرس شیراز نماینده فارس در این مسابقات با قرار گرفتن در گروه دوم، با تیم‌های وچان کردستان، شهرداری سیرجان، ملوان بندرانزلی، پالایش گاز ایلام و نماینده بوشهر همگروه شد.

او اضافه کرد: زاگرس شیراز در هفته نخست این رقابت‌ها دیداری دشوار با شهرداری سیرجان خواهد داشت و در هفته دوم میهمان ملوان بندرانزلی است.

در گروه نخست هم تیم‌های شهرداری بم، سپاهان، هیات فوتبال البرز، ذوب آهن، همیاری ارومیه و نماینده خوزستان قرار گرفتند.

طبق آئین نامه برگزاری لیگ برتر فوتبال در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ فوتبال بانوان، تیم‌های اول و دوم به عنوان سرگروه انتخاب شدند و سایر تیم‌ها تا انتهای جدول به صورت قرعه کشی و دو به دو به این گروه‌ها اضافه شدند و از هرگروه دو تیم به پلی آف صعود و در نهایت قهرمان از مسابقات پلی آف مشخص می‌شود.

همچنین دو تیمی که در ۲ گروه، جایگاه انتهایی جدول را به خود اختصاص دهند به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند. ساعت برگزاری این رقابت‌ها در فصل جدید ۱۳ تا ۱۴ و بصورت رفت و برگشت تعیین شده است.

۱۰ تیم حاضر در گروه بندی لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور تا ۲۷ آبان فرصت ارسال مدارک خود را دارند و در غیر این صورت از مسابقات کنار گذاشته می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.