مدیرکل گمرک بوشهر گفت: ۱۳هزار تن برنج وارداتی در انبار گمرک بوشهر وجود دارد که دارای ثبت سفارش هستند و برای ترخیص به کد رهگیری بانک عامل نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز قره‌بیگی مدیرکل گمرک بوشهر با اشاره به تخلیه محموله‌های برنج وارداتی در گمرک بوشهر اظهار داشت: ۲ هزار و ۹۰۰ تن برنج در گمرک بندر بوشهر تخلیه و در انبار‌های این گمرک رسوب شده است.

او همچنین از تخلیه ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن محموله برنج در ۲ هفته گذشته در بندر بوشهر خبر داد و بیان کرد: این محموله‌ها دارای ثبت سفارش هستند که تاکنون ترخیص نشده‌اند.

مدیرکل گمرک بوشهر با تأکید بر اینکه بدون کد رهگیری بانک عامل، امکان ترخیص این محموله‌ها وجود ندارد افزود: محموله ۲ هزار و ۹۰۰ تنی برنج نیازمند کد رهگیری بانک عامل و محموله ۱۰ هزار و ۵۰۰ تنی دیگر نیازمند اسناد ترخیصیه است.

قره‌بیگی با بیان اینکه "محموله‌ها مشکلی در رابطه با ثبت سفارش ندارند" تصریح کرد: در این راستا ۱۰۰ کانتینر لاستیک خودرو‌های سنگین و صنعتی نیز در انبار گمرک بوشهر رسوب شده است.

او با بیان اینکه "بیش از ۲۹ هزار حلقه لاستیک کامیون، خودرو‌های سنگین و صنعتی در ۱۰۰ کانتینر یاد شده وجود دارد" خاطر نشان کرد: این محموله‌ها بیش از ۷ ماه در انبار گمرک رسوب شده است که ترخیص آن‌ها نیاز به کد رهگیری بانک عامل دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
دولت خودش دلال است و حامی دلال ها
دارد وقت می کشد تا دلال ها زمان کافی برای سر کیسه کردن مردم داشته باشند