فرمانده انتظامی پلدختر از برخورد قاطع قضایی با برگزار کنندگان مراسم های عروسی و عزا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ همایون بخشی فرمانده انتظامی پلدختر از پلمب سه واحد صنفی متخلف به علت  تمکین نکردن به دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان خبر داد.

او اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل‌های ستاد مدیریت کرونا و وضعیت بحرانی شهرستان پلدختر از نظر شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی در سطح شهرستان اعمال شد.

فرمانده انتظامی پلدختر، افزود: علی رغم اعلام مکرر مبنی بر تعطیلی صنوف ۲، ۳ و ۴ در یک محدودیت زمانی در پلدختر برای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا متأسفانه برخی صنوف بر اساس بررسی‌های انجام شده نسبت به رعایت قوانین و دستورالعمل‌های بهداشتی تمکین نکرده و به پلمب مغازه اقدام شد.

سرهنگ بخشی از مردم خواست در شرایط فوق پر خطر که سلامت افراد جامعه به مخاطره افتاده برای همکاری در کنترل شیوع ویروس کرونا و خروج از وضعیت موجود توصیه‌ها، نکات و دستور العمل های بهداشتی را جدی بگیرند.

او  هشدار داد چنانچه افرادی در این شرایط بحرانی با بی توجهی به بهداشت و سلامت عموم اقدام به برگزاری مراسم‌های عروسی و عزا کنند و یا در اعمال قانون نسبت به محدودیت‌های کرونایی کوتاهی کنند، برابر قانون جرم محسوب و با آن‌ها برخورد قضائی می‌شود.

منبع:مهر

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.