ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستر یونایتد به تمجید از پُل پوگبا پرداخت و از بازی کنار او ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که برخی از بازیکنان اسبق تیم فوتبال منچستر یونایتد اعلام کرده اند زوج پوگبا و فرناندز در این تیم نتیجه نمی‌دهد و سبک بازی این ۲ بازیکن با یکدیگر مناسبتی ندارد، برونو فرناندز اعلام کرده که او و پوگبا می‌توانند با یکدیگر هماهنگ‌تر شوند و به شیاطین سرخ کمک کنند.

برونو فرناندز علاوه بر این که اعتقاد دارد حضور همزمان او و پوگبا در خط میانی منچستر یونایتد امکان پذیر است، اعلام کرد که زوج او و پوگبا می‌تواند سطح فنی این تیم را بالاتر ببرد.  

ستاره پرتغالی منچستر یونایتد در مصاحبه با رسانه "اسکای اسپورتس" گفت: حضور در کنار پوگبا برای من خوشایند است، زیرا می‌توانم از او چیز‌های زیادی یاد بگیرم و پوگبا هم می‌تواند از من چیز‌هایی یاد بگیرد. ما با هم می‌توانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم.  

او افزود: من و پوگبا رابطه خوبی داریم و به زبان ایتالیایی با هم صحبت می‌کنیم. در زمین و بیرون از زمین رابطه خوبی با هم داریم. پوگبا پسر بامزه‌ای است و همیشه می‌خواهد شوخی کند. من از زمان بازی در سری آ او را می‌شناسم، اما اکنون این شانس را دارم تا با کسی که قهرمان جام جهانی شده، در یک تیم باشم.


بیشتر بخوانید


فرناندز درباره نیمکت نشینی‌های اخیر پوگبا و دوری او از ترکیب اظهار داشت: نیمکت نشینی برای همه یک مشکل است، اما این مشکل برای پوگبا انگیزه ایجاد می‌کند. وقتی او وارد زمین می‌شود، به تیم کمک زیادی می‌کند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار