مدیر حوزه علمیه قره تپه بندرترکمن گفت: وحدت در زندگی مسلمانان نقش مهمی دارد و همین انسجام و اتحاد در رفع تفرقه مفید و می‌تواند مثمر باشد.

آخوند میرابی مدیر حوزه علمیه قره تپه بندرترکمن در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: ما می‌توانیم با بهره گیری از اجتهاد مجتهدین و استفاده از اصول دین از تفرقه‌ای که منافقین قصد انجام آن را در بین مسلمانان دارند جلوگیری کنیم و بنده راسخ خدا و امت واحده پیامبر باشیم.

او ادامه داد: همین که اعتقاد به خدا، ایمان به پیامبر، عمل کردن به قرآن را وظیفه و ترویج فرهنگ سنت و سیره پیامبر را واجب می‌دانیم این مغناطیس انسجام و اتحاد در رفع تفرقه مفید و می‌تواند مثمر باشد.

آخوند میرابی در مورد وحدت شیعه و سنی گفت: بعد از پیروزی نظام جمهوری اسلامی، مستکبرین دست به یکی و از صدام حمایت کردند و علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، جنگی را تحمیل کردند که اتحاد شیعه و سنی در داخل کشور باعث پیروزی حق بر باطل شد.

مدیر حوزه علمیه قره تپه بندرترکمن گفت: هدف نظام جمهوری اسلامی، تبیین احکام اسلام و ترویج دین مبین اسلام در تمام دنیاست و ما می‌توانیم با بهره گیری از قانون الهی و سنت نبوی پیامبر اکرم، مسلمانان را به دنیا به عنوان یک گروه متحد و منسجم معرفی کنیم.

او در مورد نقش وحدت در زندگی مسلمانان گفت: وحدت یک مقوله مهم و سفارش شده خداوند است و مسلمانان اعم از شیعه و سنی به این دستورالعمل اعتقاد کامل دارند و با تقویت برابر و برادر بودن، مقابل دشمن می‌ایستند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.