سرهنگ علی جمالوندی از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با سوداگران مرگ و پاکسازی نقاط جرم خیز، دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ ، گفت: در راستای افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بهره گیری حداکثری از توان انتظامی و عملیاتی مامورین انتظامی شهرستان، با قدرت و جدیت اجرا شد.

او اظهار داشت: پس از شناسایی خرده فروشان مواد مخدر که موجب ایجاد نارضایتی در بین اهالی شهرستان شده بودند، با هماهنگی مقام قضائی دستگیرشدند.

سرهنگ علی جمالوندی با بیان اینکه در نتیجه این طرح ۲ نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شده اند، تصریح کرد: ماموران کلانتری مرکزی شهرستان، از سوداگران مرگ مقدار ۳۸ بسته هروئین و ۱۴ بسته شیشه آماده توزیع، کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمین، پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مخدر کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

او اضافه کرد: طرح مبارزه با هنجار شکنان و سوداگران مرگ که تهدیدی است برای جوانان، با تمام توان استمرار خواهد داشت و این فرماندهی در راستای سلامت جامعه و ارتقاء احساس امنیت شهروندان، قاطعانه با مخلان نظم وامنیت برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر، ضمن تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس، گفت: ضمن مراقبت از فرزندان خود، توجه به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را ضروری دانست، و از آنان خواست درصورت مشاهده افراد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.