شرکت سامسونگ سعی دارد برای جبران ضرر مالی از فروش کم Galaxy S20 پرچمدار جدید خود را سریع تر از زمان مشخص شده عرضه کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌آید که تغییرات بزرگی در شرکت سامسونگ در حال رخ دادن است. بر اساس اطلاعات منتشر شده جدید به نظر می‌آید این شرکت قدرتمند قصد دارد خط تولید گوشی‌های سری S و گوشی‌های نوت خود را ترکیب کند تا بتواند تمرکز بیشتری را بر روی سری تلفن‌های هوشمند Z بگذارد و فناوری گوشی‌های تاشوی خود را گسترش دهد.

از طرفی دیگر کاربران فضای مجازی باور دارند که گوشی جدید Galaxy S21 با قلم هوشمند سامسونگ عرضه خواهد شد. اکنون طبق اطلاعات منتشر شده به نظر می‌آید ابرقدرت دنیای گوشی‌های هوشمند سعی دارد پرچمدار سری S خود را زودتر از زمان مورد نظر به بازار جهانی عرضه کند.

یکی از افشاگران فضای مجازی که سابقه خوبی در فاش کردن اطلاعات مربوط به گوشی‌های هوشمند دارد به تازگی در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: "به نظر می‌آید مراحل تولید گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اولترا در کارخانه آغاز شده. برای تأیید این خبر باید کمی صبر کنیم اما به زودی صحت آن مشخص خواهد شد". 

عرضه زودهنگام Galaxy S21 Ultra


بیشتر بخوانید


عرضه زودهنگام Galaxy S21 Ultra

ظاهرا مراحل ساخت Galaxy S21 Ultra در نوامبر و یک ماه و نیم زودتر از زمان مورد نظر آغاز شده است. البته همچنان مشخص نیست که ساخت این مدل‌‌ها برای آزمایش و نمونه‌گیری صورت گرفته یا مدل‌های نهایی در حال تولید هستند. بر اساس اخبارهای جدید تولید تجهیزات این گوشی و پیکربندی آن اکنون یک ماه و نیم زودتر آغاز شده و سامسونگ قصد دارد با فروش زودهنگام پرچمدار جدید خود درآمد کم از فروش Galaxy S20 را جبران کند.

با توجه به شرایط پیش آمده انتظار می‌رود Galaxy S21 Samsung در ماه ژانویه عرضه شود. با این حال برخی منابع خبری معتقدند این گوشی در ماه دسامبر عرضه خواهد شد. گفتنی است؛ تراشه پردازنده احتمالی پرچمدار جدید سامسونگ احتمالا Qualcomm Snapdragon 875 خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
اگر کره جنوبی پول انگلیس رو دزدیده بود شبکه های کثیف بی بی سی و من و تو آبروی هر چه محصول کره جنوبی رو می بردند.
شما چقققققدر بی غیرتید
آخرین اخبار