سرپرست شهرداری سقزگفت:برای پیشگیری از کرونا و حفظ سلامتی مردم، فعالیت سازمان اتوبوسرانی شهرداری شهرستان سقز تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،لقمان شیخ عزیزی سرپرست شهرداری سقزگفت: باتوجه به شرایط حاکم بر شهر سقز از لحاظ کرونا، بنابر تصمیم ستاد مقابله با کرونای شهرستان سقز تا اطلاع ثانوی فعالیت اتوبوس‌های شهری سازمان اتوبوسرانی شهرداری تعطیل می‌باشد.

او با اشار به اینکه چند نفر از کارکنان معاونت شهرسازی شهرداری سقز به ویروسکرونا مبتلا شدند، افزود: فعالیت ۵۰ درصدی کارکنان در بخش‌های مختلف اداری شهرداری را اتخاذ کردیم تا هم خدمات رسانی به شهروندان انجام شود و اینکه از پیشگیری کرونا و ازدحام بیش از حد در این مکان‌ها جلوگیری کنیم.

شیخ عزیزی، تعطیلی حمل و نقل به وسیله اتوبوس‌های شهری را برای حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری موثرتر از کرونا برشمرد و بیان کرد: هرچند لطمه به رانندگان این اتوبوس‌ها وارد می‌شود، ولی سلامت مردم در اولویت است.

سرپرست شهرداری سقز با اشاره به اینکه وضعیت درآمد کارکنان اتوبوسرانی مطلوب نیست، تاکید کرد: برای رانندگان اتوبوس‌ها کمک‌های (کاهش هزینه سوخت، افزایش کرایه و اضافه کاری) را در نظر گرفته ایم تا از این وضعیت نجات پیدا کنند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است .

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.