فرماندار مهاباد گفت: استفاده از ماسک طی ۲ هفته اخیر در بین شهروندان بیشتر شده و هم اکنون بالای ۷۰ درصد مردم از ماسک‌های بهداشتی در سطح شهر استفاده می‌کنند.

ایرج شجاعی فرماندار مهاباد با اعلام اینکه استفاده از ماسک توسط شهروندان به بالای ۷۰ درصد رسیده است، در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: قبل از پیک سوم بیماری کرونا در مهاباد استفاده از ماسک در سطح شهرستان با سهل انگاری شهروندان به کمتر از ۲۰ درصد رسیده بود، اما در حال حاضر با توجه به وضعیت شیوع کرونا زدن ماسک همه گیر شده است.

این مقام مسئول در مهاباد افزود: ماسک همچنان یکی از عوامل اصلی کاهش انتقال ویروس کرونا در جامعه است و همه مردم برای پیشگیری از این بیماری باید ضمن رعایت سایر دستورالعمل‌های بهداشتی از آن نیز استفاده کنند.

فرماندار مهاباد با اشاره به اینکه ماسک و دیگر اقلام بهداشتی به وفور در این شهرستان موجود است، اضافه کرد: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا و ستاد تنظیم بازار هر ماسک با قیمت مصوب ۱۳ هزار ریال توزیع و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شجاعی با بیان اینکه مهاباد در وضعیت قرمز مقابله با بیماری کرونا قرار دارد، اذعان کرد: محدودیت‌های اعمال شده در زمینه بیماری کرونا در این شهرستان به مدت یک هفته دیگر تا ۱۶ آبان ماه جاری تمدید شده است.

معاون استاندار آذربایجان غربی ضمن قدردانی از همکاری بازاریان در اجرای محدودیت‌های کرونایی، بیان کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی، کماکان تمامی اصناف و مشاغل مهاباد در صورت نیاز و صلاحدید مسئولان سلامت، آماده همکاری کامل با ستاد مقابله با کرونا هستند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.