کاراته کای تیم ملی کشورمان درباره شرایط خود در راه المپیک توضیحاتی را بیان کرد.

رزیتا علیپور بازیکن تیم ملی کاراته در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تمرینات خود عنوان کرد: تمرینات را طبق روال همیشگی زیر نظر مربی اختصاصی و سمانه خوشقدم سرمربی تیم ملی پیگیری می‌کنم. با آرامش تمرینات را دنبال می کنم.

او ادامه داد: با توجه به زمان زیادی که تا مسابقات کسب سهمیه المپیک داریم، بیشتر تمرکز و تلاش خود را روی  تمرینات و پوشش دادن نقاط ضعف قرار داده ام. در کنار تمرینات کاراته برنامه‌ بدنسازی را هم به صورت مرتب از مربی بدنساز تیم می گیرم و تمرین می کنم. با سرمربی تیم ملی  هم در مورد مسائل مختلف فنی و نحوه تمرینات در ارتباط هستم.

بازیکن تیم ملی کاراته گفت: قطعا فرصت المپیکی شدن را با تلاش و انگیزه‌ای بالا برای خودم مهیا می‌کنم. شرایط خوبی در وزنم داشته و شناخت خوبی هم از رقبا دارم. من در این سال‌ها تجربه  مسابقات  مختلفی را کسب کرده ام. تلاش می کنم بهترین نتیجه را در مسابقات پیش رو و رقابت های سهمیه المپیک کسب کنم.

علیپور درباره احتمال برگزاری اردوی تیم ملی اظهار کرد: همیشه سعی کرده ام در اردو‌های تیم ملی سخت و جدی و در عین حال با نشاط و امیدوار تمرین کنم. قطعا بعد از ۸ ماه تعطیلی اردوها دلتنگ تمرین با ملی پوشان دیگر هستم. فضای اردو‌های تیم ملی مسابقه‌ای و رقابتی است و به نظرم همین موضوع باعث افزایش انگیزه بازیکنان می‌شود.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار