رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام گفت: هنرمندان جوان‌ تربت جام موفق شدند ۱۰ مقام برگزیده و برتر چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان کشور را به خود اختصاص دهند.

صادق شریف نسب رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، با تبریک به جامعه هنری و خانواده هنرمندان گفت: انسان فطرتاً و از نظر غریزی به الگو نیاز دارد تا در زندگی خود آن را دنبال کند والگو مهم‌ترین نکته تربیتی برای انسان است و جوانان به دلیل اینکه به دنبال زیبایی و بهترین‌ها هستند بایستی بهترین الگو‌ها را به آن‌ها معرفی کرد.

او افزود: جشنواره موسیقی جوان، فرصتی برای حفظ اصالت‌ها و آینده نگری است، آینده‌ای که در ادامه گذشته است وجوانانی که موسیقی نواحی را دنبال می‌کنند پیشینه فرهنگی خویش را در تعامل و گفت و گو با هنرمندان به آینده پیوند می‌دهند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام ادامه داد: امیدواریم موسیقی عرفانی بتواند در زندگی هنرمندان تغییرات اساسی ایجاد کند و همچنین امید است که این عزیزان میراث داران شایسته‌ای برای فرهنگ و هنر تربت جام باشند.

صادق شریفی نسب بیان کرد:هنرمندان محمد امین امینی، ایمان تخمکار، عباس اعظمی، عبدالرحمان باطوری، همایون حامدی، مصطفی تیموری. نیما ضربی، ابوالفضل سیاوشی و خانم‌ها یاسمین تنها و صبا آسایی برگزیدگان و کسب کنندگان رتبه‌های برتر چهاردهمین جشنواره موسیقی جوان کشوری معرفی شدند.

انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار