معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۳۲ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات استان برای مقابله با کرونا هزینه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حجت الاسلام مختاری معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: به منظور اجرای طرح مهر فاطمی، توزیع بسته‌های غذایی، بهداشتی و غذای گرم را در دستور کار قرار خواهیم داد.

او افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا اداره اوقاف و امور خیریه استان مانند سایر دستگاه‌های اجرایی برای کمک به نیازمندان و محرومان و مقابله با این ویروس به میدان آمد و تاکنون اقدامات فراوانی انجام داده است.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۴ هزار و ۹۸۹ بسته غذایی بین نیازمندان از محل درآمد موقوفات توزیع شده است، عنوان کرد: هر بسته غذایی ۳۵۰ هزار تومان ارزش داشته و شامل مواد غذایی مختلفی از جمله برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی و چای بوده است.


بیشتر بخوانید


معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: ۴ هزار و ۱۶۰ بسته بهداشتی و ۷۴ هزار و ۸۸۵ پُرس غذای گرم نیز از ابتدای سال تاکنون بین نیازمندان و بیمارستان‌های استان از محل درآمد موقوفات توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه ۹۷ هزار و ۳۳۰ عدد ماسک نیز از ابتدای امسال تولید و توزیع شده است، اظهار کرد: برای مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ۶۰ بقعه متبرکه نیز در استان ضدعفونی  و هزار و ۳۵۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده در این زمینه به کار برده شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.