منوچهری گفت: کمبود کیسه آرد در کارخانه های آرد استان وجود دارد که با مساعدت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای رفع این چالش اقدام شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهری مدیرعامل شرکت غله استان سمنان گفت: افزون بر ۷۴ هزار تُن به میزان نیاز و تقاضای ۱۱ ماه مردم، بخشی صنفی ، صنعتی و تولیدی گندم در استان سمنان ذخیره شده است.

او با بیان اینکه آرد موجود در استان از نظر کمیت و کیفیت براساس آزمایش های انجام شده در وضعیت ایده‌آل قرار دارد افزود: نفوذ دشمنان به حوزه آرد و نان می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در روند عرضه و تقاضا شود که راه اندازی و تدوین چارچوب‌های مشخص برای جلوگیری از رخنه دشمنان در مرحله تامین، تولید و توزیع این اقلام راهبردی غذایی ضروری است.

منوچهری ضمن بیان اینکه کمبود کیسه آرد در کارخانه های آرد استان وجود دارد که با مساعدت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای رفع این چالش اقدام شود ابراز داشت: کیفیت گندم های ذخیره شده در استان سمنان در وضعیت بسیار عالی است و براساس گزارش های رسیده از سوی وزارت جهاد کشاورزی قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان از ۲۷ هزار ریال به ۴۰ هزار ریال در سال زراعی جاری افزایش می‌یابد. 

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار