اعضای کادر فنی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بدون توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی عکس یادگاری گرفتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر امروز (شنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم امید خود و که در پایان با نتیجه ۴ بر یک در این دیدار به برتری رسید.

از نکات جالب این مسابقه، بازی کردن رسول خطیبی (سرمربی آلومینیوم) برای تیم بزرگسالان آلومینیوم بود که موفق به گلزنی هم شد.

در حاشیه این دیدار از محمد سلیمی سرمربی تیم امید آلومینیوم تقدیر شد. پس از اهدا دسته گل به این مربی تمامی اعضای کادر فنی ۲ تیم تصمیم گرفتند عکس یادگاری بگیرند. هنگام ثبت این عکس تمامی آن‌ها بدون توجه به شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی کنار یکدیگر قرار گرفتند.

بی توجهی آلومینیومی‌ها به کرونا تمامی ندارد + عکس

البته این اولین باری نیست که آلومینیومی ها به شیوه نامه‌های مقابله با کرونا بی توجهی می‌کنند. آن‌ها پس از صعود به لیگ برتر جشن صعود را به همراه هواداران خود برگزار کردند که نتیجه آن ابتلای چند نفر از اعضای این تیم به ویروس کرونا بود.

مدتی پیش هم اعضای هیئت مدیره این تیم در بازدید از تمرینات آلومینیوم  شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکردند.

در روز‌های اخیر آمار ابتلا به ویروس کرونا در کشورمان به شدت افزایش یافته است و بی توجهی ورزشکاران به شیوه نامه‌های بهداشتی که الگوی جوانان کشور هستند می‌تواند آثار بدی داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار