مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۰ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۰ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای گوشی تلفن همراه

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان "ایرانشهر" از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای گوشی تلفن همراه با ۲۳ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ"حسن کیخا گفت: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی در معابر شهرستان "ایرانشهر" موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او گفت: مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ۳ نفر را در این خصوص شناسایی و آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان که پس مواجه با مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند در بازجویی‌های تکمیلی به ۳ فقره سرقت موتورسیکلت و ۲۰ فقره سرقت گوشی تلفن همراه در سطح شهرستان اعتراف کردند.

او  گفت: این ۳ سارق پس از سرقت موتورسیکلت‌ها با پرسه زنی در اطراف مراکز تجاری و محلات خلوت شهر اقدام به ربایش گوشی تلفن همراه شهروندان می‌کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان "ایرانشهر" گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ کیخا از شهروندان درخواست کرد با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی دست سارقان را در رسیدن به اهداف شوم خود کوتاه و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

واژگونی پراید با ۲ کشته

واژگونی یک دستگاه پراید در محور "ایرانشهر -بزمان " ۲ کشته برجای گذاشت.

سرهنگ "مصطفی کول زاده" رئیس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته یک فقره واژگونی خودرو در کیلومتر ۱۶۰ محور "ایرانشهر -بزمان" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او  با اشاره به اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه سواری پراید با ۲ نفر سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، تصریح کرد: در این حادثه متأسفانه هر ۲ سرنشین خودروی پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان خاطر نشان کرد: علت تامه حادثه از سوی کارشناس پلیس راه عدم توجه به جلو راننده به علت خستگی و خواب آلودگی اعلام شده است.

گونی خودرو در کیلومتر ۱۶۰ محور "ایرانشهر -بزمان" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او  با اشاره به اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه سواری پراید با ۲ نفر سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، تصریح کرد: در این حادثه متأسفانه هر ۲ سرنشین خودروی پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان خاطر نشان کرد: علت تامه حادثه از سوی کارشناس پلیس راه عدم توجه به جلو راننده به علت خستگی و خواب آلودگی اعلام شده است.

کشف یک میلیارد کالای قاچاق در "نیکشهر"

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از کشف یک میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه پژو پارس خبر داد.

سرهنگ "حمید نوری گفت: در راستای طرح مقابله با حمل کالای قاچاق و برخورد باسودجویان، مأموران یگان تکاوری شهرستان نیکشهر هنگام ایست و بازرسی در محدوده روستای "بلپیر" به یک دستگاه پژو پارس مشکوک و با دستور ایست آن را متوقف کردند.

او  افزود: ماموران در بازرسی از خودروتعداد ۱۲ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۱۰۶ عدد هندزفری، ۲۴ دستگاه اسپیکر، ۳۴۵ عدد شارژر، ۷۰ عدد باطری گوشی، ۸۱ عدد فلش، ۶ دستگاه پاور بانک، ۵۰ عدد گارد گوشی، ۵۵۰ عدد برچسب دوربین، ۵۰ عدد تاچ گوشی، ۶۰۰ عدد سوکت شارژ قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی را کشف کردند.

"سرهنگ نوری" گفت: ارزش کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرگ یک میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی نیکشهر با اشاره به معرفی فرد متخلف به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا است و با توجه به تاثیر منفی این پدیده بر اقتصاد کشور، پلیس با برنامه ریزی دقیق و تلاش شبانه روزی، با قدرت تمام با هرگونه قاچاق کالا، مبارزه خواهد کرد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۶ فقره سرقت در چابهار

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی با ۶ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "حیدرعلی کیخائی مقدم گفت: روز گذشته ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به جوانی که در حال بالا رفتن از دیوار یک ساختمان در حال ساخت بود مشکوک و در اقدامی سریع و غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

او  گفت: متهم ۲۷ ساله برای بررسی بیشتر به کلانتری انتقال و طی بازجویی‌های فنی و تخصصی به قصد خود برای سرقت اموال ساختمان مذکور معترف و در بازجویی‌های تکمیلی به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ "کیخائی مقدم" در پایان با اشاره به اینکه که متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سریعاً با شماره ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انهدام باند سارقان حرفه‌ای با ۶ فقره سرقت در "زهک"

فرمانده انتظامی شهرستان زهک از انهدام باند حرفه‌ای سارقان مغازه و کشف ۶ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "آیت الله قره گوزلو گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه درسطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان زهک قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات تخصصی و با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی ۵ عضو یک باند حرفه‌ای و سابقه دار که اقدام به انجام این سرقت‌ها می‌کردند، شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه این متهمان در یک عملیات ضربتی هر ۵ عضو این باند را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان، یک قبضه سلاح کلاش و مهمات مربوطه، یک قبضه اسلحه شکاری، یک دستگاه شوکر، ۳۵ عدد گوشی تلفن همراه مسروقه را کشف کردند.

سرهنگ قره گوزلو افزود: این افراد در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به ۶ فقره سرقت مغازه در شهرستان زهک اعتراف کردند که پس از تکمیل تحقیقات و معرفی به مراجع قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک گفت: مالکان واحد‌های تولیدی با رعایت نکات پیشگیرانه از جمله مجهز نمودن محل کسب خود به دزدگیر و دوربین مداربسته و استفاده ازقفل‌های استاندارد می‌توانند نقش مهمی در پیشگیری از سرقت‌ها داشته باشند.

ک کشته و ۲ مجروح در واژگونی پژو ۴۰۵

 واژگونی پژو ۴۰۵ در محور "زابل -زاهدان " یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ"کشواد بهروزی زاده" رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان  گفت: روز گذشته یک فقره واژگونی خودرو در کیلومتر ۱۲۳ محور "زابل - زاهدان" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با ۵ نفر سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است.

او تصریح کرد: در این حادثه متأسفانه یک نفر از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و ۲ سرنشین دیگر آن نیز به شدت مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: علت تامه تصادف از سوی کارشناس پلیس راه عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار