رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت:مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی از جمله گوشت و روغن نباتی بر اساس سهمیه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حبیب امین زاده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی در نشست مشترک با مدیران و نمایندگان فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان با بیان اینکه این کالا‌ها شامل برنج، گوشت، انواع مواد شوینده و بویژه روغن نباتی است گفت: سهمیه‌ها بر اساس آمار جمعیتی استان تعریف و تامین شده است و فروشگاه‌های زنجیره‌ای از طریق دفاتر مرکزی نسبت به پیگیری تحویل سهمیه اختصاصی خود برای توزیع اقدام کنند.

اوافزود:در شرایط فعلی و تحریم‌های ظالمانه، معاندان و دشمنان نظام اسلامی برای تشویش اذهان عمومی اقدام به شایعه پراکنی می‌کنند و شهروندان باید نسبت به فضاسازی‌های کاذب، بی توجه باشند.

او گفت: در زمینه تامین کالا‌های اساسی هیچگونه مشکلی وجود ندارد و توزیع روغن نباتی در این فروشگاه‌ها ادامه می‌یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی بر ضرورت هوشیاری و کنترل نامحسوس فرآیند توزیع توسط مدیران فروشگاه‌های زنجیره‌ای و عرضه ذخایر استراتژیک موجود در انبار‌های این مراکز تاکید کرد و ادامه داد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای با احصاء و ارائه میزان ورودی، خروجی و موجودی خود از مهر ماه تا کنون در هدایت مطلوب تامین و توزیع کالا‌های اساسی از طریق شبکه توزیعی تعریف شده در استان همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.