بختیاری گفت:پیشنهاد تخصیص ۱۰هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال به کمیته امداد به ریاست جمهوری داده شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم رونمایی از سامانه جامع مزیت سنجی شغلی اظهار کرد: توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات در صدر برنامه‌های کمیته امداد است.

او با بیان اینکه مسکن، اشتغال و کار فرهنگی (خودباوری و خوداتکایی) سه محور توانمندسازی است، گفت: در حوزه اشتغال کار‌های خوبی در کمیته امداد صورت گرفته است.

او با بیان اینکه در سال ۱۳۹۸، ۱۷۶ هزار اشتغال ایجاد شده است و امسال به ۲۰۰ هزار شغل خواهیم رسید، افزود: پیش‌بینی ما این است که در سال ۱۴۰۰، ۳۰۰ هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد کنیم.

بختیاری گفت: در نامه‌ای به رئیس جمهور پیشنهاد دادیم که ۱۰ هزار میلیارد تومان برای اشتغال به کمیته امداد تسهیلات داده شود؛ چرا که زمینه اشتغال در کمیته امداد فراهم است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه سقف اعطای وام برای اشتغال ۵۰ میلیون تومان است، گفت: تقاضا شده این وام به ۱۰۰ میلیون تومان برسد؛ ما درخواست دادیم مهلت بازپرداخت وام به کسانی که وام دریافت می‌کنند داده شود و در این خصوص مطالعات صورت گرفته است.

او ادامه داد: در حوزه مسکن اگر پنج هزار میلیارد تومان به کمیته امداد اعطا شود می‌توانیم ۵۰ هزار واحد مسکونی با اولویت یتیم‌ها و سرپرست خانوار ساخته و تحویل داده شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
لطفا برای ازدواج جوانان سکه را پایین بیاورید