طوطی‌ها با بازی والیبال به روش خود سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طوطی را همه به عنوان یک پرنده باهوش می‌شناسند که توانایی انجام کارهای عجیب را دارد. یکی از ویژگی‌های این پرنده باهوش و البته زیبا، توانایی صحبت کردن و تکرار کلمات انسان‌ها است؛ ولی شاید کمتر کسی به ذهنش خطور کرده باشد که یک طوطی بتواند یک ورزش توپی مثل والیبال را انجام دهد.


بیشتر بخوانید


چند روز پیش یک کلیپ ویدئویی در توئیتر پخش شد که بیش از سه میلیون بازدید داشت و نقش اول آن گروهی از طوطی‌ها بودند. این ویدئو کلیپ دو گروه از طوطی را در حال بازی والیبال نشان می‌دهد. این اتفاق برای کاربران توئیتر خیلی عجیب و دور از انتظار بود. در زیر این ویدئو در توئیتر نظرات زیادی ثبت شد که اکثریت قریب به اتفاق از این کار طوطی‌ها تعجب کرده بودند و به ستایش و تمجید از توانایی‌های این پرندگان زیبا پرداختند.

این بازی والیبال تماشاچی نیز داشت. تعدادی از کودکان در کنار زمین بازی این طوطی‌ها ایستاده بودند و بازی بین این دو تیم طوطی را تماشا می‌کردند. استعداد این پرندگان باهوش واقعا فوق‌العاده است و بعید نیست که در آینده هنرهای دیگری از این پرندگان ببینیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.