خرید لوله و اتصالات از مرکز مصالح

خرید لوله و اتصالات سفید، خرید لوله هاو اتصالات پنج لایه و سایر لوله ها با داشتن استاندارد، یک امر حیاتی است زیرا اکثر لوله ها درون دیوار ها قرار می گیرند و اگر خراب شوند قابل دید نیستند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادبیات ساختمان سازی، سیستم تاسیسات را قلب ساختمان می دانند. و انتقال تمامی این سیالات بر عهده لوله ها می باشد. مدل های متفاوتی از لوله در ساختمان وجود دارد که می توان آنها را تهبه کرد. خرید لوله و اتصالات پلیکا UPVC ، خرید لوله و اتصالات سفید، خرید لوله هاو اتصالات پنج لایه و سایر لوله ها با داشتن استاندارد، یک امر حیاتی است زیرا اکثر لوله ها درون دیوار ها قرار می گیرند و اگر خراب شوند قابل دید نیستند. بنابراین به سازه ها آسیب وارد می کنند که گاها خسارات سنگین خواهند بود. پس منطقی است که با پرداخت هزینه مناسب  مصالحی را تهیه کنید تا در آینده ساختمان با مشکل اساسی رو به رو نشود. حال برای انتخاب لوله های مناسب باید بدانید که هر کدام از آنواع آن برای چه کار و شرایطی مناسب است.
نکاتی که برای خرید لوله و اتصالات باید به آن توجه کنیم :
هر لوله با توجه به نوع آنت دارای استاندارد هایی است که باید به آنها توجه کنیم. یکی از این موارد اندازه ضخامت بدنه لوله است این ضخامت باید در تمامی نقاط در طول لوله یکسان باشد تا بتواند فشار داخلی را تحمل کند. در بحث لوله هایی که برای انتقال فرآورده های نفتی و گازی استفاده می شود حساسیت این نکته دو چندان می شود. مورد فیزیکی دیگری که در تحمل و یا تلورانس لوله ها می باشد. درجه فشار ، بازده مقاومت و قابلیت انعطاف پذیری برای لوله ها مهم است. همچنین ، سختی ، مقاومت در برابر کشش و دقت بالا، کلید حفظ کیفیت بالا است. عناصر مانند C ، Mn ، S ، P ، Si عناصر شیمیایی اصلی برای لوله ها هستند و همچنین به عناصر میکرو عناصر نیز نیاز است. اکنون به معرفی تعدادی خاصی از از لوله ها که شامل لوله های پنج لایه ، پلیکا و سفید است می پردازیم.
اطلاعات لازم برای خرید لوله و اتصالات پلیکا UPVC ، پنج لایه و سفید:
بر خلاف بسیاری از انواع لوله های پلاستیکی دیگر, لوله های UPVC  از ترکیب چندین نوع مواد مختلف شامل رزین ,PVC استابلایزرهای حرارتی  ,فیلرهای معدنی مانند کربنات کلسیم, روان کننده ها ی داخلی و خارجی همچون اسید استئاریک و پارافین واکس, مواد کمک فراّیند و …. در محل کارخانه تولید می شوند. همچنین PVC در ساختار خود کلر دارد که همین امر باعث می شود که این ماده در دسته مواد نسوز قرار بگیرد PVC در 455 می شوزد اما با جدا کردن منبع آتش از آن خود به خود خاموش می شود.

خرید لوله و اتصالات از مرکز مصالح
 
لوله های پنج لایه لوله هایی هستند که از ترکیب فلز و پلیمر ساخته شده اند بنابراین بهترین خاصیت ها را از هر کدام از مواد دارند. طراحی این لوله ها به شکلی است که یک لایه از آلومینیوم توسط دو لایه از پلیمر احاطه شده و برای چسباندن لایه های مختلف نیز از چسب های مخصوص استفاده شده است. به‌کارگیری لایه آلومینیومی در ساختار لوله‌های 5 لایه، استحکام آن‌ها را به شدت افزایش داده است.

خرید لوله و اتصالات از مرکز مصالح

لوله ی سفید یا پلی پروپیلن یکی از محصولات پلیمری است و جنس آن از پلاستیک است و بسیار سبک و مقاوم می باشد. لوله های سفید در چند دهه ی اخیر یک جایگزین بسیار مناسب برای لوله های گالوانیزه به حساب می آیند. این نوع لوله با نام های متفاوتی مثل لوله سبز، لوله پروپیلن، لوله تک لایه و لوله pp در بازار ایران یافت می شوند. در این لوله های سفید آب به هیچ وجه رسوب نمی کند و مزه آن نیز تغییر نمی کند و همچنین می توان از آن برای انتقال آب گرم و سرد استفاده کرد.
شرکت مرکز مصالح  در زمینه تهیه، سفارش ، خرید و صادرات لوله ها نظیر پلیکا UPVC ، پنج لایه ، سفید یا تک لایه محصولات آهن اعم از ، میلگرد تیرآهن، نبشی و ناودانی، مش میلگرد، رابیتس و ورق و اتصالات ونصبیات بهداشتی و لوازم آتش نشانی آبرسانی را بطور مستقیم از کارخانه های مختلف با قیمت ها و کیفیت های مورد نظر مشتری با کمترین قیمت ممکنه ارائه میدهد.
‎این شرکت در بازار آهن شادآباد تهران واقع شده است و از روز اول به بهترین شکل به مشتریان عزیز خدمات خود را ارائه می داده و می دهد.
‎این شرکت متخصص در تهیه نیاز ساختمان سازان در زمینه خرید مصالح است تا سازندگان محترم با آسودگی خاطر و جلوگیری از اتلاف وقت در امر خرید و دریافت اطلاعات فنی دقیق در محصولات و تنوع قیمتی نسبت به کیفیت به راحتی مایحتاج خود را تامین کنند
‎این شرکت عرضه مصالح ساختمانی خود را توسعه داده تا مشتری بعد از اطمینان خود نسبت به شرکت بتواند اکثر مصالح خود را از یک مجموعه با اطمینان خاطر و اتلاف وقت کمتری خرید نماید.
‎مرکز مصالح با داشتن کادری مجرب متشکل از مهندسین و تکنسین های متخصص در تمامی زمینه های صنعت ساختمان بر این باور است تا تمامی نیاز های مشتریان چه در زمینه تهیه و چه در زمینه صادرات و اجرا را برآورده سازد.
‎اخیرا شرکت مرکز مصالح با قالب های نوین وافل خود خدمات فنداسیون و سقف ریزی ساختمان را به مجموعه خود اضافه نموده که در امر اسکلت بتنی و سقف های ساختمان کاهش چشمگیر هزینه ها را در بر  گرفته.
‎مشتریان میتواند با تماس با مجموعه مرکز مصالح از مشاوره رایگان در کلیه زمینه های ساختمان از خرید مصالح تا اجرای آن بهره ببرند.

خرید لوله و اتصالات از مرکز مصالح
  
تلفن : ۶۶۱۴۳۸۸۱ - ۰۲۱_ ۶۶۱۴۶۹۵۸– ۰۲۱
همراه : ۰۹۱۲۴۶۰۳۱۹۶ مهندس آقایی
آدرس وب سایت رسمی : www.markazei.com
 
 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار