ستاد کرونای مازندران برای واحدهای صنفی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنند جرائم جدیدی در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا با ابراز تاسف از عادی انگاری کرونا از سوی برخی مردم و اصناف استان، گفت: اصنافی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند با جرائم جدید مواجه می شوند.

او، نانوایی‌ها و حمل و نقل درون و برون شهری را دو گروه صنفی اعلام کرد که با وجود تذکر‌های فراوان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در میان آنان به ترتیب فقط ۵۹ و ۴۰ درصد گزارش شده است.


بیشتر بخوانید


حسین زادگان افزود: در صورت رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی واحد‌های نانوایی متخلف با کسری سهمیه نان و ناوگان حمل و نقل عمومی هم با لغو امتیاز جریمه می‌شوند.

استاندار مازندران با بیان اینکه برگزاری هرگونه تجمع و همایش در استان ممنوع و فقط با مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا انجام می‌پذیرد، گفت: انجام هرگونه رقابت‌های ورزشی، فعالیت قلیان سرا‌ها در استان ممنوع است و رستوران‌ها همچنان به صورت بیرون بر ارائه خدمات دهند.

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در چهار شهر مازندران

دکتر سید عباس رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این نشست دربرگیری کرونا در شهر‌های غربی استان را نسبت به سایر استان‌ها بیشتر اعلام کرد و گفت: شهرستان‌های ساری، قائم شهر، آمل و تنکابن دوباره در مسیر افزایش آمار مبتلایان به کرونا قرار گرفته اند.

 ۳ هزار واحد صنفی متخلف کرونایی از هشت ماه گذشته تاکنون در استان پلمب شدند و نظارت‌ها بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با تقویت قرارگاه نظارتی کرونا در استان تشدید می‌شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار